مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با تفتان ما؛

برگزاری یادواره و كنگره شهداء بهترین راه انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است/ خون شهدا موجب ماندگاری انقلاب و ارزش ها است

24 بهمن 1396 ساعت 9:17

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری یادواره و كنگره شهداء بهترین راه انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است و در حقيقت شهدا به ایران اسلامی عظمت و اقتدار بخشیدند.


رحمدل بامري در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به تاثير برگزاري يادواره ها و كنگرهاي شهداء، اظهار كرد: امام راحل و رهبر انقلاب اسلامي همواره بر گرامي داشتن ياد و خاطره شهداء تاكيد مي فرمايند و لذا بايد همه مسئولين اين بيانات گوهر بار را در دستور كار خود قرار دهند.

وي با بيان اينكه نظام مقدس جمهوري اسلامي با همه اقتدار و عظمت مانند خورشيدي تابان در سراسر عالم  مي درخشد، گفت: ايران اسلامي با رهبري مدبرانه مقام معظم رهبري و پشتيباني مردم توانسته همه توطئه ها و ترفندهاي شوم دشمنان كه از راه جنگ نرم مي خواهند در مسير روشن اين نظام خللي وارد كنند را خنثي كند.

بامري تصريح كرد: زنده نگه داشتن ياد و نام شهداء و برگزاري كنگره ها و يادواره هاي شهداء مسير روشن جمهوري اسلامي ايران را تابنده تر مي كند و راه درست زندگي را به مردم نشان مي دهد.

وي افزود: كنگره هاي شهداي والامقام سبب مي شود تا مردم راه درست را جهت رسيدن به قله نهايي نظام مقدس جمهوري اسلامي پيدا كنند و در مقابل همه حوادث و نقشه هاي شوم دشمنان بيمه شوند.

مديرعامل ستاد ديه سيستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداء سبب عزت و عظمت ملت در جهان اسلام و دنيا خواهد شد و ايران اسلامي را به پيشرفت و توسعه هرچه بيشتر نزديك و دشمنان را نااميد و مايوس مي كند.

وي ادامه داد: دشمنان براي نظام مقدس جمهوري اسلامي خواب ها و نقشه هاي بسيار زيادي ديدند كه با بصيرت و ولايتمداري ملت ايران هرگز اين نقشه ها محقق نخواهد شد و اين آرزو را با خود به گور خواهند برد.

بامري با بيان اينكه زنده نگه داشتن نام شهدا، تيري بر قلب دشمنان است، يادآور شد: با برگزاري يادواره ها و كنگره هاي ملي شهداء، تيري بر چشمان دشمنان و زهري بر حلقوم آن ها وارد مي شود.

وي افزود: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي والامقام براي دوستان و آيندگان، پشتوانه محكمي براي نظام و انقلاب است و لذا بايد در اين خصوص تلاش و توشه اي براي آخرت خود جمع آوري كنيم.

بامري با بيان اينكه همه مردم پيرو امر ولي فقيه هستند، تصريح كرد: ملت سربلند ايران اسلامي بايد با وحدت و اتحاد در مسير ولايت فقيه حركت كنند و بيانات و فرمايشات رهبر انقلاب اسلامي را سرلوحه كار و برنامه هاي خود قرار دهند.

وي ادامه داد: برنامه ها و اقدامات بسيار زيادي براي زنده نگه داشتن ياد و نام شهداء در كشور برگزار شده اما آنگونه كه شايسته و در شان شهداء باشد تاكنون نتوانستيم عمل كنيم و تا تحقق اين مسئله مهم فاصله بسيار زيادي داريم.

مديرعامل ستاد ديه سيستان و بلوچستان با قدرداني و تشكر از برگزاري كنگره ملي شهداء توسط سپاه پاسداران، گفت: سبزپوشان قهرمان با همكاري مردم و خانواده هاي معظم شهداء و جانبازان براي نخستين بار كنگره ملي شهداء را در سيستان و بلوچستان برگزار كردند كه اين اقدام بسيار بزرگي است و جاي تشكر دارد.

وي با بيان اينكه شهداء خدمات بسيار زيادي را به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تقديم كردند، اذعان كرد: شهداي جنگ تحميلي و مدافعان حرم از جان، مال، زندگي، زن و فرزند و تعلقات دنيوي براي دفاع از اسلام و انقلاب گذشتند و مسير روشن اين نظام را به ما نشان دادند.

بامري با بيان اينكه بدون شك اگر شهداء نبودند، قطعا امروز راه اصلي نظام را گم مي كرديم، اظهار كرد: شهداء براي نظام بركات و دستاوردهاي زيادي داشتند و امنيت و آسايش امروز ما به بركت خون شهيدان است كه بايد قدردان اين بركات باشيم.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 451891

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451891/برگزاری-یادواره-كنگره-شهداء-بهترین-راه-انتقال-ارزش-ها-نسل-جوان-خون-شهدا-موجب-ماندگاری-انقلاب-ارزش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir