۰

بانک‌های اروپایی که با ما همکاری می‌کنند درحد صندوق فرهنگیان هستند نه یک بانک

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه با وجود نقض برجام اعتراض هیچ فایده‌ای ندارد، گفت: اینکه آقای سیف گفت تعدادی بانک اروپایی اعلام همکاری کرده‌اند در حد صندوق فرهنگیان تهران هستند نه یک بانک!
بانک‌های اروپایی که با ما همکاری می‌کنند درحد صندوق فرهنگیان هستند نه یک بانک
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مجمع عمومی حزب زنان جمهوری اسلامی که صبح امروز پنجشنبه در پژوهشکده باقر‌العلوم(ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بازی قدرت در عرصه بین‌الملل را برهم زده و زمین جدیدی تعیین و معادله قدرت را تغییر داده است.

نقوی حسینی ادامه داد: چرخه قدرت بین‌المللی از هم گسیخته شده و قدرت‌ها علت آن را نیز جمهوری اسلامی می‌دانند در حالی که پس از جنگ جهانی دوم یک‌ زنجیره‌ای مبتنی بر نظم نوین جهانی شکل‌گرفته بود که ایران آن را برهم زد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن قطعا این وضعیت را تحمل نمی‌کنند و می‌خواهند ایران را وادار به عقب نشینی کنند، تصریح کرد: کسینجر مدعی بود اگر ایران دست از ادعاهای خود بردارد آمریکا دیگر با ایران کاری نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا از حضور و نقش ایران در سوریه عصبانی هستند که چرا کشوری که روزی آفتابه تولید می‌کرد امروز موشک نقطه زن دارد، گفت: سردار حاجی‌زاده اطمینان داده بود ایران از کرمانشاه دقیقا انبار تسلیحات در دیرالزور که اطراف یک مسجد بود را می‌زند و مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی با اشاره به گره زدن سیستم موشکی ایران به برجام از سوی آمریکا گفت: آنها می‌دانند جمهوری اسلامی ایران چه قدرتی دارد و تعیین سرنوشت می‌کند لذا با همه ظرفیت به میدان آمده اند.
نقوی حسینی با اشاره به وجود جاسوس در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تصریح کرد: در عالی‌ترین سطح دیپلماسی چهار جاسوس در می‌آید. آیا می‌توانند تکذیب یا انکار کنند؟ دری اصفهانی پوند انگیسی می‌گرفته و متن تحویل می‌داده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود نقض برجام اعتراض هیچ فایده‌ای ندارد و دیدیم که اعتراضات آقای ظریف هم به جایی نرسید، گفت: سرمایه گذاران نمی‌خواهند ویزای خود را با سفر به ایران تحت کنترل قرار دهند و یک بانک اروپایی با ایران کار نمی‌کند.

وی ادامه داد: باید برای هر عملیات بانکی با ایران از خزانه داری آمریکا مجوز بگیرند اما این مجوز را با ۱۰ شرط همراه کرده است؛ لذا اینکه آقای سیف گفت تعدادی بانک اروپایی اعلام همکاری کرده‌اند در حد صندوق فرهنگیان تهران هستند نه یک بانک!

نقوی حسینی‌ تصریح کرد: امروز رسالت سنگینی بر دوش ماست هرچند افق روشن است و جمهوری اسلامی مقتدرانه پیش می‌رود اما نباید کارکرد دولت را به پای کارکرد نظام گذاشت.

وی معتقد است: در بخشی از کشور که مبتنی بر کارکرد نظام است نه دزد است و نه اختلاس‌گر و محکم کار کرده است و مشکل ما در بخش انتخابی است.

نقوی حسینی ادامه داد: مردم فردی را رئیس جمهور و نماینده مجلس می‌کنند و وقتی می‌بینند خاصیت ندارد می‌گویند رهبری باید جواب بدهد، درحالی که آگاه کردن مردم وظیفه ماست و باید بتوانیم جواب ولی فقیه را بدهیم و از این رو احزاب متعهد باید به میدان بیایند و نقش مهمی دارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: مردم به اصولگرایان اعتماد بیشتری دارند و اگر در نتیجه خلاف این بوده به خاطر کم کاری خودمان بوده‌است.

وی با اشاره به فعالیت افراد دوتابعیتی در بخش‌های تصمیم‌گیری کشور و شناسایی آنها گفت: با وجود این مشکلات باید بدانیم اینها کف روی آب هستند و ما روزهای خوبی در پیش داریم و انقلاب اسلامی آینده خوبی دارد؛ انشالله باید منسجم و متشکل حرکت کرده و خود را سرباز نظام بدانیم.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 451915
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *