۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

مردم ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن پاسخ محكم و دندان شكني به رييس جمهور آمريكا دادند/ حضرت زهرا(س) اسوه شجاعت و پايداري است

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: مردم ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن پاسخ محكم و دندان شكني به رييس جمهور آمريكا دادند و ثابت كردند كه همواره پشتيبان نظام و رهبري هستند.
مردم ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن پاسخ محكم و دندان شكني به رييس جمهور آمريكا دادند/ حضرت زهرا(س) اسوه شجاعت و پايداري است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمد پيري زاده در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازكزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقوا به معناي بازداشتن و جلودارنده نفس از بدي ها و زشتي و پليدي است و بايد انسان با تقوا راه سعادت را در پيش گيرد و از پروردگار اطاعت كند.

وي با بيان اينكه تقواي الهي و نيكوكاري اساس و پايه همه ي كارهاي دنيا است، تصريح كرد: در صورتي كه اين دو مسئله بسيار مهم در زندگي انسان مورد توجه قرارگيرد و الگو و سرمشق باشد تمامي مشكلات انسان حل خواهد شد.

حجت الاسلام پيري زاده با قدرداني از حضور گسترده و عظيم مردم ايران اسلامي در راهپيمايي دشمن شكن 22 بهمن، افزود: حضور عظيم مردم ايران اسلامي در اين راهپيمايي نشان از اين داشت كه مردم قدردان انقلاب هستند.

وي ادامه داد: مردم ايران اسلامي بدون توجه به سلايق و حرف هاي سياسي براي دفاع و پشتيباني از نظام و انقلاب به ميدان آمدند و شعار مرگ بر آمريكا و اسرائيل سر دادند.

امام جمعه موقت شهرستان خاش با بيان اينكه حضور مردم ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني زد، خاطرنشان كرد: شركت مردم با بصيرت ايران اسلامي در راهپيمايي عظيم 22 بهمن طبق فرمايش گوهر بار مقام معظم رهبري دو پيام روشن داشت كه رهبري در اين خصوص مي فرمايند:" مردم خودشان جواب یاوه‌گویی‌ها را خواهند دادند و اینچنین شد؛ این حضور قیمت و ارزش دارد و اقدامی عبادی است."

وي با بيان اينكه ملت ايران اسلامي همواره بيدار و هوشيار هستند، يادآور شد: با همه نيرو جلوي نفوذ دشمنان و تهديدهاي شوم آنان ايستاده اند و رژيم غاصب صهيونيستي را با خاك يكسان مي كنند.

حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: حضرت زهرا(س) همواره در طول دوران عمر با برکت خود برای مقام امامت که ولایت و حکمتی الهی است، فداکاری کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

وي با اشاره به جايگاه و شخصيت والاي حضرت زهرا(س)، ادامه داد:حضرت فاطمه(س) بهترین خانواده جهان بشریت و بهترین انسان‌ها تربیت شده دست ایشان هستند.

حجت الاسلام پيري زاده با بيان اينكه  حضرت زهرا(س) جایگاه والاي در ميان مسلمانان اعم از شيعه و سني دارند، يادآور شد: حفظ حرمت اين بانوي بزرگوار وظيفه شرعي و ديني همگان است.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش با اشاره به روز روحانيت و دفاع مقدس، گفت: روحانيت هم در قبل از انقلاب و هم در پس از انقلاب نقش بسيار مهمي در دوران دفاع مقدس داشتند و روحانیت ميان علم و عمل و گفتار و کردار پیوند برقرار کرده است.

وي با اشاره به سالگرد كودتاي انگليسي رضاخان در سال 1299، اظهار كرد: رضاخان روزهاي نخست دم از ديانت مي زد و درحسينيه و تكايا شركت مي كند اما وقتي كه به قدرت رسيد رسما به مخالفت با دين اسلام بلند شد و طرح هاي جداكردن روحانيت از سياست و كشف حجاب را علم كرد.

انتهاي پيام/
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 451929
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *