۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

راهپيمايي 22 امسال تماشايي تر از سال هاي اخير بود/ مسئولان مطالبات مردم را پیگیری کنند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: راهپيمايي 22 امسال تماشايي تر از سال هاي اخير بود و دشمنان از اين حضور ملت احساس نااميدي و ياس كردند.
راهپيمايي 22 امسال تماشايي تر از سال هاي اخير بود/ مسئولان مطالبات مردم را پیگیری کنند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، ضمن دعوت نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: رعايت تقواي الهي سبب رستگاري انسان در دنيا و اخرت مي شود و او را سعادتمند مي كند.

وي تصريح كرد: تقواي الهي است راهگشار مومنان است و انسان را به سوي بهشت هدايت و به سعادت و خوشبختي نزديك مي كند.

مولوي شهنوازي با قدرداني از حضور دشمن شكن مردم ايران در راهپيمايي عظيم و ميليوني 22 بهمن، گفت: مردم ايران مانند هر سال با وحدت و همدلي بر سر آرمان هاي والاي خود ايستادند، ولي از کم‌کاری برخي مسئولان و پاسخگو نبودن آنها و حل نشدن مشکلات و معضلات گله دارند.

وي خاطرنشان كرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم‌ترین حرکت انقلابی است که با توان ملت انجام شد و  مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني و ايادي آنان زد و لذا مردم همواره حسن نيت خود را به نظام ثابت كردند و حالا نوبت مسئولين است كه مشكلات مردم را پيگيري كنند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به ديدار رهبر انقلاب اسلامي با مردم سيستان و بلوچستان به مناسبت كنگره ملي شهداء، يادآور شد: سخنان ارزشمند و گوهربار رهبري بسيار مهم و حساس بود و تلنگري براي همگان و به خصوص مسئولان بود.

وي با تاكيد بر رعايت امر به معروف و نهي از منكر، ادامه داد: يكي از مهمترين مسائل در جامعه امروز رعايت امر به معروف و نهي از منكر است لذا همگان بايد از آمران به معروف و ناهيان از منكر باشند و اين مسئله بسيار مهم را به ديگران نيز منتقل كنند.

مولوي شهنوازي با اشاره به اتفاقات منطقه، افزود: استكبارجهاني و رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي در بعضي از كشورها مسمانان  بي گناه را به خاك و خون كشيده و رژيم صهيونيستي به زنان و كودكان بي دفاع و مظلوم نيز رحم نمي كند و به طرف آنها تيراندازي مي كند كه اين نشان از خوي وحشي گري آنها دارد.

وي با اشاره به كودتاي انگيسي رضاخان در سال 1299 شمسي، خاطرنشان كرد: امام خميني(ره) مي فرمايند:"رضاخان ابتدا سینه‌زنی می‌کرد و تکیه‌ها را دور می‌زد و این گونه حقه باز بود و به حسب ظاهر دم از دین می‌زد و بعد از این که به حکومت رسید منافقانه به دین‌زدایی پرداخت" و زماني كه رضاخان به قدرت رسيد رسما اختلاف خود را با اسلام علني كرد.

مولوي شهنوازي با بيان اينكه در راديو هند توسط انگليسي ها اعلام شد كه رضاخان را خودمان آوردیم و چون خیانت کرد، خودمان برکنار کردیم، اذعان كرد: بي ترديد اشخاصي كه با بيگانگان رابطه دارند  چنين سرنوشتي برايشان رقم مي خورد.

وي با اشاره به 29 بهمن سالروز قيام مردم غيور و بيدار تبريز، اظهار كرد: مردم تبريز در برابر همه تحولات اجتماعي با اقتدار و صلابت ايستادگي كردند و به دشمنان اجازه تحقق اهداف پليد و شومشان را ندادند.

انتهاي پيام/
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 451930
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *