۰
رئیس اداره ورزش و جوانان خاش:

تيم خاش قهرمان رقابت هاي "كاراته" جنوب شرق کشور شد/ جوانان این شهرستان در زمینه ورزشی استعدادهای بسیار خوبی دارند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: ورزشکاران اين شهرستان با اقتدار، قهرمان مسابقات"كاراته" جنوب شرق كشور شدند و بر سكوي نخست ايستادند.
تيم خاش قهرمان رقابت هاي "كاراته" جنوب شرق کشور شد/ جوانان این شهرستان در زمینه ورزشی استعدادهای بسیار خوبی دارند
مسافر شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: رقابت هاي قهرماني كاراته جنوب شرق كشور"جام شهيد محسن خزايي" به ميزباني شهرستان خاش با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به كار خود پايان داد.

وي تصريح كرد: این مسابقات در دو بخش کاراته کنترلی و آزاد با حضور سه تیم از استان های کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان و پنج تیم از شهرهاي سیستان و بلوچستان و با شرکت ١٣٥ ورزشکار  در سه رده ی سنی طی دو روز با يكديگر به رقابت پرداختند.

شهنوازي گفت: در اين رقابت ها در بخش کاراته ی کنترلی؛ تيم شهرستان خاش مقام نخست و تيم هاي زاهدان و زابل به ترتيب مقام هاي دوم و سوم  و در بخش کاتای آزاد؛ تیم سیستان و بلوچستان (خاش) مقام نخست و تيم هاي خراسان جنوبی و کرمان مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند.

وي همچنين از قهرماني تيم پرس سينه پيشكسوتان شركت سيمان خاش در مسابقات قهرماني كشور خبر داد و افزود: تیم پرس سینه پیشکسوتان کارخانه سیمان خاش به عنوان نماینده سیستان و بلوچستان متشكل از هت ورزشكار در مسابقات قهرماني كشور جام فجر به ميزباني استان خوزستان - اهواز شركت و در این مسابقات در رده پیشکسوتان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش با بیان اینکه ورزشکاران خاش با درخشش در این مسابقات باری دیگر ارزشهای خود را نشان دادند، ادامه داد: اين ورزشكاران پس از قهرماني در اين مسابقات در بدو وارد به زاهدان مورد استقبال مديران و پرسنل سيمان خاش قرار گرفتند.

وي با بيان اينكه این تیم در چند دوره از مسابقات هم توانسته به موفقیت برسد و از شایستگی های خود دفاع کند، يادآور شد: عبدالرشید شهنوازی، دوست محمد ریگی ـ مدال طلا، احمد خمر، علی علیزاده و محسن جمشیدزهی مدال طلا كسب كردند.

شهنوازي با بيان اينكه غلام خدایی و حمزه کرد مدال برنز را كسب كردند، افزود: اين رقابت هاي ورزشي در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برگزار مي شود و خوشبختانه در شهرستان خاش به این مسئله مهم به خوبی توجه و آینده درخشانی برای تیم ها و ورزشکاران این شهرستان پیش بینی می شود.

وي اذعان كرد: شهرستان خاش یکی از قطب‌های مهم ورزشی در استان است و ورزشکاران این شهرستان در مسابقات مختلف عناوین مختلفی در این رشته ورزشی کسب کرده‌اند.

شهنوازي گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما برای ایجاد تحول و حرکت در مسیر پیشرفت ورزش قهرمانی، توجه به مسابقات استانی و بین المللی است.

وی اذعان کرد: این ورزشکاران؛ در حقیقت قهرمانان با اخلاق و با تجربه شهرستان هستند و تاکنون بارها و بارها در مسابقات مختلف کشوری و آسیایی مقام های قهرمانی را کسب کرده اند.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش اظهار کرد: مردم شریف شهرستان خاش با دعای خویش می توانند همواره پشتیبان این جوانان ورزشکار و غیور باشند تا بتوانند با قهرمانی های پی در پی افتخاری برای استان و شهرستان باشند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 451931
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *