۰
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی :

فضای مجازی باید برای ترویج نماز به کار گرفته شود/ دشمنان انحراف افکار جوانان را نشانه گرفته‌ است

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: فضای مجازی باید برای ترویج نماز به کار گرفته شود چرا كه دشمنان براي انحراف جوانان هزينه هاي بسيار زيادي مي كنند.
فضای مجازی باید برای ترویج نماز به کار گرفته شود/ دشمنان انحراف افکار جوانان را نشانه گرفته‌ است
به گزارش  تفتان ما، علی محمدی در نشست با جمعي از علماء و روحانيون شهرستان خاش، اظهار كرد: مسائل فرهنگی همانند هوایی است که ما استنشاق میکنیم و اگر این هوا آلوده باشد ما را مریض خواهد کرد.

وي تصريح كرد: اگر بشریت امروز براساس فرهنگ اسلامي عمل کند و انسان ها طبق این فرهنگ زندگی خودشان را شکل دهند، بدون شك مشکلاتی که ما امروز در زندگی خود داریم نمی داشتیم.

محمدي با بيان اينكه یکی از آسیب های جدی در حوزه فرهنگی و مذهبی پیدایش و گسترش خرافات است، گفت: از جمله محورهای کلیدی سازمان تبلیغات اسلامی مبارزه با خرافات،شناخت آن و علل گرایش خرافات محسوب می شود.

وي با بيان اينكه فعالیتهای فرهنگي خوبي در شهرستان خاش انجام شده است، افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم، ایران امن ترین کشور جهان است در حالی که دردیگر کشورهای اسلامی، مسلمانان حتی برای رفتن به مسجد نیز ترس و هراس دارند.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: روحانیون مستقر باید همانند ادارات تبلیغات اسلامی و به مثابه قرارگاه فرهنگی کار کنند یعنی اینکه به مسائل فرهنگی ورود کرده و این مسائل را مدیریت كنند.

وي اذعان كرد: امروز فعالیتهایی در فضای مجازی انجام می شود که جذب جوانان به سوی مسجد، بسیار مشکل است و لذا جذب اين جوانان به سمت فعالیتهای مذهبی هنری بايد توسط روحانيون مستقر در مساجد انجام شود.

ضرورت استفاده روحانيون مقيم شهرستان خاش
امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش نيز در ادامه، اظهار كرد: در ایام تبلغی از روحانیون مقیم و غیرمقیم استفاده می شود گه اين مسئله هزينه دارد و لذا بايد از روحانيون تبليغي مقيم شهر خاش حمايت شود.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان گفت: اختلاف و تفرقه جزء  گرفتار شدن به خفت و خواری در دنیا و عذاب در آخرت نتیجه ای در بر ندارد و اهل علم بدانند که این مسئله از اهمیت ویژه ای برخور دارست که هرگز نباید خدشه دار شود.
 
انتهای پیام/
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 451949
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *