۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی خاش:

گفتمان های دینی نقش بسیار مهمی در ترویج اصول دین دارد/ برگزاري بيش از 60 گفتمان ديني در مدارس شهرستان خاش

امام جمعه و رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش از برگزاري بیش از 60 گفتمان ديني در مدارس اين شهرستان خبر داد.
گفتمان های دینی نقش بسیار مهمی در ترویج اصول دین دارد/ برگزاري بيش از 60 گفتمان ديني در مدارس شهرستان خاش
حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با بيان اينكه گفتمان هاي ديني در نقاط مختلف شهرستان خاش برگزار شده است، اظهار كرد: بیش از ۶۰ گفتمان ديني با موضوعات مشخص در مدارس متوسطه دوره اول و دوم شهرستان خاش برگزار شد.

وي تصريح كرد: این گفتمان‌ها با موضوعات مختلف از جمله عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، بصیرت دینی، ماهواره و فضای مجازی با حضور اساتید و روحانیون مبلغ در مدارس این شهرستان اجرا شده است.

حجت‌الاسلام دهقان با بيان اينكه این گفتمان ها به صورت چهره به چهره با حضور روحانيون برگزار شده است، گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی تبلیغی در مناسبت‌های مختلف و دعوت از مبلغان برجسته بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته به‌منظور ترویج فرهنگ دینی در میان جوانان و نوجوانان مذهبی است.

وي ادامه داد: گفتمان هاي ديني تلاش مي كند تا به پرسش های ذهنی دانش آموزان در مسائل اعتقادی پاسخ دهد و اين نشست ها به صورت ماهیانه در مدارس شهرستان خاش برگزار می شود.


 
امام جمعه شهرستان خاش خاطرنشان كرد: تعمیق باورهای دینی، رفع شبهات اعتقادی و حل مسائل فردی در حوزه دین و اساسا روزآمد كردن دین در زندگی روزمره جهت اشاعه سبک زندگی اسلامی در بين جوانان در سطح مدارس از اهداف گفتمان های دینی در مدارس است.

وي اذعان كرد: ویژگی بارز گفتمان هاي ديني، دعوت از والدین برای حضور در این دوره ها است که می تواند به هوشیاری هرچه بیشتر پدر و مادرها در جهت مقابله با تهدیدات فضای مجازی و جنگ نرم دشمنان منجر شود.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش اظهار كرد: سبک زندگي اسلامی، اخلاق نیکو و دلسپاری به آموزه های دینی می تواند در بين دانش آموزان و سايرين تاثیر ژرف داشته و فضای آموزشی و علمی و غیره را تلطيف و مطلوب سازد.

انتهاي پيام/
 
 

 
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 451950
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *