۰
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش :

خدمات محرومیت زدایی سپاه در جنوب شرق كشور بي نظير است/ اين ارگان مردمي و انقلابي، سند افتخار و اقتدار نظام ايران اسلامي است

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش گفت: خدمات محرومیت زدایی سپاه در جنوب شرق كشور بي نظير و تاكنون در عرصه هاي مختلف به خوبي عمل كرده است.
خدمات محرومیت زدایی سپاه در جنوب شرق كشور بي نظير است/ اين ارگان مردمي و انقلابي، سند افتخار و اقتدار نظام ايران اسلامي است
به گزارش تفتان ما؛ مولوی عبدالستار حسین زهی در نشست با علما و بزرگان طوایف و معتمدان شیعه و سنی و فارس و بلوچ و شوراها و نخبگان بخش مرکزی، با تبریک به مناسبت شهرستانی شدن سپاه خاش، اظهار كرد: شهرستان خاش از ظرفیت های بسيار زيادي جهت ارائه خدمت به مردم برخوردار است که با وجود سپاهیان خدمتگذار شاهد کسب عزت و سربلندی در منطقه و کشور هستیم.

وي با قدرداني از تلاش هاي ارزشمند سبزپوشان در سراسر كشور، تصريح كرد: تشکیل پایگاههای عملیاتی و دسته های رزمی بسیج برای خدمت شایسته به مردم و کمک به تامین امنیت بسيار با اهميت و ضروري است.

مولوي حسين زهي با بيان اينكه سپاه عملكرد بسيار خوبي در سطح سيستان و بلوچستان دارد، گفت: سپاه به عنوان یک نیروی مردمی و با ویژگی مردم داری و ولایت پذیری عملکردی درخشان در کشور و منطقه از خود برجای گذاشته و فرماندهان و کارکنان آن در شهرستان خاش در دل مردم جای دارند و در مباحث مختلف موثر عمل كرده اند.

سپاه كشور را از بسياري توطئه ها و ترفندهاي شوم دشمنان محفوظ نگه داشته است
سرطایفه کرد، میربلوچزهی و سهرابزهی شهرستان خاش نيز در ادامه اين نشست، گفت: مبارزه حق بر علیه باطل از سالهای دور وجود داشته است و همه مردمان اين مناطق در تمامي عرصه ها حضوري فعال و پرشور داشته اند.

سردار ولي محمد كرد افزود: با تشکیل سپاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از فتنه ها و توطئه هاي دشمنان خنثی و اقتدار و عظمت ایران در جبهه های مبارزه حق بر علیه باطل تثبیت شد.

وي تصريح كرد: در چهار دهه از عمر انقلاب ابهت و اقتدار کشور ایران به دنیا ثابت شده  است و با مشارکت تمام عیار مردم ایران اسلامي و وجود رهبری قاطع و مقتدر شاهد عزتمندی بیش از پیش کشور در دنیا باشیم.
 
كرد افزود: رهبر انقلاب اسلامي با مديريت و تدابير بسيار خوب كشور ايران اسلامي را هدايت مي كند و پرچم سه رنگ ایران بر فراز جامعه اسلامی برافراشته است.
 
وي ادامه داد: مردم سيستان و بلوچستان با ویژگی مبارزه بر علیه متجاوزان و بیگانگان حامی و پشتیبان اسلام و کشور بوده و از ارزشهای ناب اسلامی صیانت و پاسداری می کنند.

سرطایفه کرد، میربلوچزهی و سهرابزهی شهرستان خاش يادآور شد: سپاه در روزهای نخستین انقلاب و شروع فعالیت های آن با اشرار و مخلان نظم و امنیت مقابله كرده و همچنان نيز عملكرد بسيار عالي دارد.

وي خاطرنشان كرد: با حضور سپاهیان دلاور و بسیحیان از شروع انقلاب تاکنون شاهد اقدامات ارزشمند این نیروی ارزشی بوده ایم و عملکرد این دلسوزان شایسته تقدیر است.

پاسداران با وحدت رویه و دلسوزی پای کار هستند
بخشدار مركزي خاش نيز در ادامه با تبریک شهرستانی شدن سپاه خاش، گفتد: فرماندهان و کارکنان سپاه با همگامی و همراهی با مسئولان نظام برای عزت و سربلندی کشور و منطقه تلاش کرده اند.
مجتبي شجاعي افزود: پاسداران با وحدت رویه و دلسوزی پای کار هستند و برای کشور و منطقه افتخار کسب می کنند.
 

 
وي خاطرنشان كرد: ولایت پذیری و حضور هميشگي در صحنه و قرار گرفتن در راه دفاع از ارزش ها از ویژگی های شاخص بسیجیان دلاور بوده و بسیار خوشحال هستیم در شهرستان خاش بسیج و سپاه در کنار دولت و مردم شریف شهرستان برای حل مشکلات و خدمت شایسته به هم وطنان ایرانی مجاهدانه در صحنه هستند.

سبزپوشان سپاه الگو و شاخص خوبي در حفظ وحدت و تامین امنیت هستند
فرمانده سپاه شهرستان خاش نيز در ادامه اين نشست، اظهار كرد: سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي الگو و شاخص در حفظ وحدت و تامین امنیت و دفاع از ارزشهای ناب و انقلابی هستند.

سرهنگ پاسدار حسن فضلي افزود: جای خوشحالی دارد مردم منطقه با الفت و انس و برادری و شهادت پذیری و ولایت مداری جهت عزت و سربلندی کشور تلاش می کنند و راه اقتدار ايران اسلامي را طی می کنند.

وي با بيان اينكه از تمامي مردم انتظار داريم به موفقیت های بسیج کمک کنند و سپاه با گرمی دست عزیزان را می فشارد، گفت: سپاه از توان نیروهای پرتوان منطقه بهره مي گيرد تا اهداف والای نظام اسلامی در کشور و منطقه تامین شود.
 

 
فرمانده سپاه شهرستان خاش خاطرنشان كرد: بصیرت و آگاهی و عالم بودن گره گشا در همه امورات است و لذا بايد همگان اين مسائل را سرلوحه و سرمشق كاري خود قرار دهند.

وي يادآور شد: در عصركنوني بسیج در قالب شاخه های طلاب، معتمدان، دانشجویان، جوانان، پیشکسوتان، طوایف، محلات و غیره به عزت کشور می اندیشد.

سرهنگ پاسدار فضلي گفت: در مسائل مختلف محرومیت زدایی و کمک به ایجاد اشتغال و تشکیل صندوق های قرض الحسنه و حمایت از مردم منطقه برنامه های جامعی در سپاه وجود دارد و از این طریق دستورات متعالی پروردگار در قرآن كريم اجرایی و عملیاتی می شود.
 
عبدالوهاب شهنوازی از جوانان شهرستان خاش نيز در ادامه به نمایندگی از قشر جوان و نخبه خاش شهرستانی شدن سپاه را تبریک و آمادگی جوانان منطقه را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمنان اعلام کرد.

در این دیدار مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد حنفاء اهل سنت، خانواده شهداء، بانوان و بزرگان و معتمدان طوایف کرد، میربلوچزهی، شهنوازی،شهلی بر، ریگی، نارویی، ایرندگانی، مرادزهی، قلندرزهی، جمشیدزهی، خاشی، براهویی، محمودزهی، رخشانی، کشانی، هاشمزهی، سالارزهی، کرمزهی، عمرزهی و غیره و نیز بزرگان سیستانی، بیرجندی و یزدی مقیم خاش و رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان و مدیر و معاون اداری مالی آموزش و پرورش و معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش حضور داشتند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 452004
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *