۱

شیروانی زدن روی کافوی مخابرات برای محافظت مسبوق به سابقه است/ از کسی دستور نگرفتیم

نصب شیروانی روی کافوی شرکت مخابرات با شائبه برخورد با هنجارشکنی کشف حجاب همراه شد و حتی دستمایه طنز و تمسخر قرار گرفت؛ فارس انگیزه شرکت مخابرات ایران از این اقدام را پیگیری کرده است.
شیروانی زدن روی کافوی مخابرات برای محافظت مسبوق به سابقه است/ از کسی دستور نگرفتیم
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما،محمد رضا بیدخام مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات در پاسخ به پیگیری  درباره انگیزه و علت اقدام مخابرات برای نصب شیروانی روی کافوی واقع در خیابان انقلاب که به نظر می رسد برای جلوگیری از کشف حجاب موسوم به «دختران خیابان انقلاب» بوده است، گفت: از گذشته با توجه به شرایط منطقه، تصمیماتی درباره ساختار فیزیکی تجهیزات مخابراتی در سطح شهر گرفته می‌شد.
وی ادامه داد: همچنان که در مناطقی که برای مثال امکان سرقت یا آسیب رساندن به تجهیزات وجود دارد ظاهر فیزیکی تجهیزات نسبت به تجهیزات معمول تفاوت هایی دارد.
وی در پاسخ به سوال فارس که چه مواردی مصداق آسیب رساندن به کافو است و اگر نصب شیروانی برای حفاظت فیزیکی است چرا روی سایر کافو این شیروانی نصب نشده است؟ گفت: از گذشته مواردی از استفاده غیرمعمول از تجهیزات مخابراتی وجود داشته برای مثال برخی دست فروش ها روی کافوها بساط می‌کنند که به دلیل حساسیت تجهیزات مخابراتی و اهمیت ارتباطات، در صورت مشاهده چنین مواردی اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت تجهیزات انجام می شود. علاوه بر این، نصب شیروانی روی کافوی این خیابان موردی نبوده و هم‌اکنون در سطح شهر تعداد بسیاری از کافوها با شیروانی وجود دارند و به هیچ وجه مورد جدیدی نیست.
وی در پاسخ به سوال فارس که نصب شیروانی در این زمان روی کافوی مذکور ابهام برانگیز است و این شائبه را ایجاد می‌کند که نهادی به مخابرات دستور نصب شیروانی برای مقابله با هنجارشکنی را داده است، گفت: شیروانی نصب‌شده روی کافوی مورد نظر به هیچ وجه ارتباطی با شائبه های مطرح شده ندارد و در راستای اقدامات پیشگیرانه قبلی شرکت مخابرات در حفظ. تجهیزات بوده است. مخابرات از هیچ نهادی برای این موضوع دستور یا ابلاغ نگرفته است و این اقدام کاملا فنی بوده است.
وی با بیان اینکه مخابرات قصدی برای برخورد نداشته و صرفا به عنوان یک استفاده غیر معمول، مسئولیت خود را در حفظ تجهیزات ایفا کرده است افزود: مخابرات در حفظ تجهیزات خود مسئولیت دارد. مگر در این موضوع جز از کافوی مخابرات  نمی‌توانستند از ابزارهای دیگه‌ای استفاده ‌کنند؟ 
انتهای پیام/
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 452028
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *