معاون عمرانی فرمانداری خاش :

فعالیت کمیته ارائه خدمات به مسافران نوروزی در خاش

10 اسفند 1396 ساعت 9:34

معاون عمرانی فرمانداری خاش گفت: ۹ کمیته خدمات ستاد نوروزی در خاش آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.


به گزارش تفتان ما؛ مهدی عیدوزهی در جلسه ستاد نوروزی  شهرستان خاش اظهار کرد: کمیته‌های ارائه خدمات به مسافران نوروزی در زمینه‌های مختلف در شهرستان فعال شوند و ارائه خدمات سفر به شهروندان و هموطنان طبق روال سال های گذشته در دستور کار ستاد نوروزی این شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی تشکیل 9کمیته در زمینه حمل و نقل،خدمات،خدمات انتظامی،برنامه ریزی و آمار،خدمات اسکان و رفاه ،نظارت در تنظیم بازار،ارزیابی و رسیدگی به شکایات،خدمات بهداشتی و کارگروه بهداشت و کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی را جهت ارائه خدمات ارزنده به مسافرین و گردشگران نوروزی پیشنهاد داد.

عیدوزهی تصریح کرد:تمامی خدمات نوروزی با مدیریت استانداری و فرمانداری ها در سطح استان و شهرستان ها باهدف استفاده و بهرمندی از دستگاه های موثر در ارتقای خدمات سفر انجام می‌شود و عمده تلاش و فعالیت ها برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان،کاهش تصادفات و ایجاد شرایط سفر امن برای هموطنان است.

در این جلسه  بخشدار مرکزی شهرستان خاش با تبریک فرارسیدن ۸ اسفند به جامعه فرهنگی و افرادی که در امور تربیتی در تلاش اند ارائه خدمات ویژه با استفاده صحیح از ظرفیت ها و پتانسیل ها را راهی برای پیشرفت و توسعه شهرستان دانست.

مجتبی شجاعی گفت: معرفی نقاط گردشگری با استفاده از روش های نوین و مدرن و استفاده و تجلیل از افرادی که بصورت داوطلبانه و خودجوش در زمینه فرهنگی تلاش میکنند باید مد نظر بخشداران،مسئولین ادارات و دهیاران باشد.

وی افزود:گردشگری یک مسئله فعال و مهم در جامعه است و میتوان با بهرمندی و استفاده صحیح از ظرفیت ها و پتانسیل ها زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان خاش را فراهم کرد.

شجاعی خاطر نشان کرد:هدف از گردشگری استفاده دیداری از پتانسیل های شهرستان نیست و تمام تلاش بر این باشد تا شرایط استفاده ی  اقتصادی از این ظرفیت ها فراهم شود.

وی تصریح کرد:بررسی خدمات سال های گذشته و خدماتی که در آینده ارائه میشوند میتوانند تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی داشته باشد و میطلبد کلیه دستگاه ها در زمینه فرهنگی و اجتماعی همکاری و تلاش بیش از پیش داشته باشند.

شجاعی در پایان از برگزاری مسابقات اتومبیل رانی در دشت آبخوان،جشنواره غذا در کارواندر و استقبال از بهار در روستای اسماعیل آباد بخش مرکزی خبر داد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452053

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452053/فعالیت-کمیته-ارائه-خدمات-مسافران-نوروزی-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir