سیمان خاش نماد اقتصاد مقاومتی در شرق کشور

گواهینامه های سیستم مدیریت رضایت مشتریان سرى ISO 10000 شركت سيمان خاش براى يكسال ديگر تمديد شد

کارکنان توانمند شرکت سیمان خاش چرخ های صنعت کشور را به گردش در می آورند

22 اسفند 1396 ساعت 13:02

گواهینامه های سیستم مدیریت رضایت مشتریان سرىISO 10000 شركت سيمان خاش براى يكسال ديگر تمديد شد


مدير عامل شركت سيمان خاش اعلام كرد: در پى انجام مميزى شخص ثالث توسط مميز شركت ‏ICERT انگلستان در روز جارى، گواهینامه های سیستم مدیریت رضایت مشتریان سرى ISO10000 شركت سيمان خاش براى يكسال ديگر تمديد شد.
خسرو جامعى، افزود: تلاشهاى شركت سيمان خاش در تغيير رویکرد استراتژیک شرکت به سمت توسعه بازارهای فروش داخلی و کشف بازارهای جدید جهت صادرات محصولات، توجه ویژه به خواست گروه های مختلف مشتریان و رانندگان و شرکتهای حمل و نقل، ایجاد تسهیلات ثبت سفارش خرید سیمان بصورت آنلاین، دستیابی به اهداف فروش و صادرات و شاخصهای تعریف شده مبنی بر افزایش میزان رضایت مشتریان، تسریع در پاسخ به شکایات واصله و رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنين دريافت تنديس و تقدیرنامه های رعايت حقوق مصرف كنندگان، صادر کننده برتر استان، واحد نمونه استاندارد و انتخاب بعنوان یکی از 10 شرکت صنعتی برتر کشور از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری، از علل اصلى دستیابی به این مهم بوده است.
گواهينامه هاى دريافتى كه با مميزى روز حاضر تمديد گرديده اند شامل سیستم مدیریت تعيين و اجراي شناسه رفتاري ارتباط با مشتريان ISO10001:2007، سیستم مدیریت ثبت و پاسخگويي به شكايات مشتريان ISO10002:2004، سیستم مدیریت رسیدگی به مشاجرات برون سازمانی ISO10003:2007 و سیستم مدیریت پايش و اندازه گيري رضايت مشتريان ISO10004:2010 مي باشند.
شرکت سیمان خاش نیز بعنوان واحد پیشرو در زمینه پیاده سازی سیستم HSEE از سوی دفتر امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفت.
طی لوحی با امضای مشاور وزیر و مدیرکل دفتر HSEE وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان؛ از تلاشهای شرکت سیمان خاش جهت ارتقا سطح ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) در راستای راهبردها و اهداف برنامه های توسعه ای و چشم انداز و چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران تقدیر بعمل آمد.
شرکت سیمان خاش بصورت مجدانه در راستای حذف منابع مخاطرات بالقوه، هرگونه صدمات جانی و پیشگیری از هرگونه آسیب و پیامد به محیط زیست اهتمام ورزیده و از این رو همواره بعنوان یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه HSEE در منطقه و کشور به حساب می آید.


کد مطلب: 452063

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452063/گواهینامه-های-سیستم-مدیریت-رضایت-مشتریان-سرى-iso-10000-شركت-سيمان-خاش-براى-يكسال-ديگر-تمديد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir