۱
در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه خاش مطرح شد؛

مهترین پیام شهادت حضرت رقیه (س) مظلومیت قیام امام حسین (ع)است

حجت الاسلام والمسلمین دهقان، امام جمعه خاش گفت: شهادت حضرت رقیه(ع)درشام بیانگر مظلومیت وسند حقانیت قیام امام حسین(ع)است
مهترین پیام شهادت حضرت رقیه (س) مظلومیت قیام امام حسین (ع)است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت الاسلام والمسلمین دهقان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: جنایات یزید ابن معاویه در واقعه کربلا اوج شقاوت و ظلم ستیزی بوده آنها با این جنایات خواستار استحکام وپایداری حکومت خود بودند دریغ از اینکه حکومت ظالمانه آنها متزلزل تر شد و هم در این دنیا و آن دنیا رسوا شدند.

وی افزود: حضرت رقیه(س) امروز همچون نوری در شام میتابد و موجب رفت و آمد بسیاری از محبان و زائران به آن دیار شده و موجب نشر و معارف اهل بیت(ع)گردیده است. 

دهقان بیان کرد:  دوستانی که در کنار انسان مخلصانه و صادقانه هستند و معاشرت با آنها انسان را به یاد خدا می اندازد فراغ و نبود هچنین کسانی برای آدم سخت است. 

دهقان در پایان سیزده شهریور روز بزرگداشت سلمان فارسی شخصیت بزرگی که از ایران اسلامی در جوار پیامبر خدا قرار دارد و انقدر اطاعت پذیری از خداوپیامبر داشته که فرموده اند سلمان از ماست ودرزمره ی اهل بیت پیامبر(ص)محسوب میشود و پیامبر اسلام از او به نیکی یاد می کنند هچنین نهم صفر شهادت عمار یاسر صحابه پیامبر که شخصیت بزرگواری داشته اند نام برد.

شنبه سالروز شهادت رئیس علی دلواری که فرمانده قیام تنگستان و روز ملی مباره با استعمار انگلیس است که ۱۲۹۰ به بعد جنایات زیادی انجام دادند.

انتهای پیام/
جمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 452103
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *