۱
میراحمدی:

۱۵۰ نفر بعد از خطبه‌های تحریک‌آمیز مولوی عبدالحمید به اموال عمومی و مردم آسیب زدند

معاون سیاسی وزیر کشور درباره خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید، با تحریک‌آمیز خواندن این خطبه‌ها، گفت: حدود ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودروهای شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند.
۱۵۰ نفر بعد از خطبه‌های تحریک‌آمیز مولوی عبدالحمید به اموال عمومی و مردم آسیب زدند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ،به نقل از عصرهامون؛ سید مجید میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور در حاشیه همایش ملی پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال تسنیم درخصوص آخرین وضعیت شهرها و استان‌های کشور، بیان کرد: استان‌ها وضعیت خوبی دارند و چیزی به‌عنوان اغتشاش و ناآرامی در شهری نداریم و بعضاً تحرکات ایذایی در بعضی استان‌ها وجود دارد و در بسیاری از استان‌ها هم این تحرکات ایذایی هم نیست. ضمنا تجمعات مختصری در برخی دانشگاه‌ها هست که روند کاهشی دارد و اغتشاشات شهری مراحل پایانی خود را طی می‌کند؛ اوضاع کشور آرام است، هرچند دشمنان به‌شدت دنبال این هستند که آتش این موضوع را بر افروخته نگه دارند اما مسأله خاصی نداریم.

وی افزود: دشمنان هم روز چهارشنبه و هم امروز فراخوان داده بودند ولی آن رو اتفاقی رخ نداد و تا الان هم در هیچ نقطه‌ای از کشور تجمعی نداریم.

معاون امنیتی هم‌چنین درباره حوادث روز گذشته زاهدان گفت: خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک‌آمیز بود و متأسفانه بعد از خطبه‌های او حدود 150 نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودروهای شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند ولی به سرعت کنترل شده و اوضاع آرام شد.

وی افزود: اگر در خطبه‌ها مطالب تحریک‌آمیزی مطرح نمی‌شد، در زاهدان هم آرامش را شاهد می‌بودیم و متأسف هستیم در نمازجمعه که باید محل وحدت و آرامش مردم باشد، این سخنان مطرح شده ولی باید توجه بیشتری داشته باشند تا محل سوءاستفاده دشمنان، ضدانقلاب و جریاناتی که امنیت مردم و شیعه و اهل سنت و هر ایرانی را مورد هدف قرار داده‌اند نشود و نباید تبدیل به محلی برای سوءاستفاده شود.

انتهای پیام/
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 452131
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *