۲
نمازجمعه خاش:

در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان خاش مطرح شد

کسی که باعث اختلاف میان دیگران میشود فتنه انگیز و آشوب گر است.
در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان خاش مطرح شد
انتهابه گزارش پایگاه خبری تفتان ما، نماز جمعه امروز ششم آبان‌ماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین دهقان در محل مسجد جامع برگزار گردید امام جمعه شهرستان خاش در خطبه های نماز جمعه امروز تاکید بر وحدت و پرهیز از تفرقه میان یکدیگر داشت و گفت: در جامعه ی امروز با آگاهی و بصیرت مردم باید نسبت به نقشه ها و نیرنگ های عوامل بیگانه هوشیار باشند.

وی افزود: روایات و احادیث فراوانی در رابطه با فتنه و اختلاف افکنی داریم ملت مسلمان و انقلابی ما باید با تآسی از آموزه های اسلامی مانع تفرقه و اختلاف در بین برادران دینی خود باشند

وی اظهار کرد: اختلاف و تفرقه افکنی ریشه طولانی در بین ادیان آسمانی دارد تا جایی که در عصر پیامبر بزرگوار اسلام نیز منافقین از توطئه و تفرقه افکنی غافل نبودند.

وی بیان کرد: فتنه ی بنی امیه را از خطر ناک ترین فتنه در طول حیات اسلام دانستند و گفتند مردم باید آگاه باشند و درگردباد این فتنه ها نچرخند.

دهقان گفت: در مورد فتنه های آخر الزمان پیامبر اسلام فرموده اند دانشمندان و فقهای آخر الزمان بدترین و فتنه انگیزترین دانشمندان زیر آسمان خواهند بود.

دهقان گفت: فتنه انگیزی و اشوب گری به نفع هیچ کسی نخواهد بود و مردم باید هوشیار باشند و به توطئه های دشمنان جواب ندهند.

وی گفت‌: مانع از خسارت زدن به ادارات و وسایل نظامی و غیر نظامی و بیت المال باشیم چرا که اینها متعلق به خود مردم هستند و جز آنها کسی ضرر نخواهد کرد.

دهقان با اشاره به رزمایشات نظامی جمهوری اسلامی که نشان از قدرت ما در عرصه های نظامی دارد قدرتی که به هیچ دشمنی فکر نزدیکی به مرزهای ما نخواهد داد گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ی هفته بسیج و شهادت دانش اموزی بسیجی شهید فهمیده که الگوی تمام عیار برای تمامی نوجوانان و دانش آموزان ما می باشند شجاعت و اقتدار در برابر دشمنان را شاخصه ی اصلی و محور توجهات دانش اموزان امروز دانست. 

دهقان در پایان نقشه ها و نیرنگ های دشمن در فضای مجازی را در سبز نشان دادن به عده ای ساده لوح دانست و از مردم خواست فریب نقشه های رنگ و لعاب دار دشمن را نخورند همچنین به بیانیه جمعی از علمای اهل سنت مبنی بر عدم همکاری با نیروهای امنیتی اشاره کردند و گفتند عدم همکاری و اعلام براعت چیزی جز تفرقه افکنی و اختلاف نخواهد بود.


انتهای پیام/
جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 452168
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *