۱

برخورد با اشتغال غیر مجاز در شهرستان های خاش و تفتان

در راستای ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان شهرستان اداره ی کار و رفاه اجتماعی اقدام به اجرای طرح برخورد جدی و قاطعانه با کارفرمایانی که اتباع بیگانه را به کار گرفته اند میکند
برخورد با اشتغال غیر مجاز در شهرستان های خاش و تفتان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، احمد جمشیدزهی رئیس اداره ی تعاون کار و رفاه اجتماعی  شهرستان خاش گفت: با توجه به اینکه عمده ی شغل ها در سطح دو شهرستان خاش و تفتان در دست اتباع بیگانه می باشند  جوانان شهرستان به دلیل نداشتن شغل اقدام به راه اندازی شغل های کاذب میکنند.

وی بیان کرد:  در بازرسی های انجام گرفته توسط بازرسین اداره شاهد به کارگیری اتباع بیگانه در کارگاه های سطح شهرستان های خاش و تفتان بوده و با توجه به اینکه اشتغال غیر مجاز صورت گرفته جرایم سنگینی برای کارفرمایان اعمال گردیده است.
وی اظهارکرد: بجز کارگاه های صنفی شرکت های دولتی و غیر دولتی نیز چنانچه از اتباع خارجی جهت نیروی کار خود استفاده کنند با آنها برخورد خواهیم کرد.

رئیس اداره ی تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: مسلما طرح برخورد با اشتغال های غیر مجاز و بکار گیری اتباع بیگانه در روند افزایش  ایجاد فرصتهای شغلی مؤثر خواهد بود و عده ی کثیری از جوانان بیکار و جویای کاراز فرصتهای ایجاد شده استفاده خواهند کرد.

جمشید زهی گفت: اداره ی تعاون کار و رفاه اجتماعی حاضر به حمایت و کمک جوانان مستعد و جویای کار در زمینه هایی که توانمندی های لازم را دارند می باشد و با اجرای طرح نام برده بسیاری از مشکلات کمبود کار در شهرستان های خاش و تفتان حل خواهد شد.


انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب: 452196
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *