۰
رئیس آموزش و پرورش:

راهپیمایی ۱۳آبان تابلوی تمام نمای انزجار ملت ایران از جنایت پیشگان آمریکا

۱۳آبان یاد آور سه حادثه تاریخی برای مردم ایران است که توانستند تحمیل کنند که با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و بعد امام خامنه ای ملت ایران توانستند از این پیچ های تاریخی عبور کنند.
راهپیمایی ۱۳آبان تابلوی تمام نمای انزجار ملت ایران از جنایت پیشگان آمریکا
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، عبدالوهاب شهنواز خالقداد مدیریت آموزش وپرورش شهرستان خاش امروز ۱۳آبان همزمان با راهپیمایی پرشور و استکبار ستیز روز ملی مبارزه با استکبار گفت: ملت ایران  ملتی  همیشه بیدار و هوشیار هستند که امروز همدلی و اتحاد خود را امروز به همه نشان خواهند داد.

وی گفت: امروز دشمنان این ملت و نظام خواهند فهمید نقشه ها و دسیسه های آنان برای این انقلاب و مردم را باید به گور ببرند چراکه  این ملت پشتیبان این نظام بوده و خواهند بود.

شهنواز گفت: حضور  پر شور دانش آموزان و قشر تحصیلکرده در این روز که متعلق به آنان است خود گویای اهمیت پاسداشت این روز خواهد بود.

این مقام مسئول بیان کرد: دشمن هر چه نقشه و دسیسه چینی کند ملت ایران متحدتر و همدل تر از قبل خواهند بود و اجازه نخواهند داد نقشه های شوم آنان به واقعیت تبدیل گردد.

مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: حوادثی که در ۱۳آبان و در سه برهه زمانی در سالهای ۱۳۴۳، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸ اتفاق افتاد و حوادث ناگواری را بر ملت ایران تحمیل کرد که به رهبری داهیانه حضرت امام توانستند از  این پیچ های تاریخی با موفقیت عبور کنند و همچون گذشته با روحیه استکبار ستیزی بیشتری ادامه دهنده راه امام و انقلاب باشند.
انتهای پیام/
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب: 452232
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *