۰

۳۹ قطعه زمین به خانواده های معظم شهدا و جانبازان سیستان و بلوچستان واگذار شد

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۹ قطعه زمین از ابتدای سالجاری تاکنون توسط این اداره کل به منظور تامین مسکن خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان های زاهدان، سراوان، و خاش واگذار شده است.
۳۹ قطعه زمین به خانواده های معظم شهدا و جانبازان سیستان و بلوچستان واگذار شد
به گزارش تفتان ما به نقل از  عصرهامون، حسینعلی کریمی بیان کرد:  واگذاری این زمین ها براساس تفاهمنامه مشترک این اداره کل و بنیاد شهید و امور ایثارگران به ۱۸۷ خانواده معظم شهدا و ایثارگران سه شهرستان ذکر شده و در قالب دستور اقدام مشترک ساماندهی تامین مسکن جامعه هدف ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین واگذاری اراضی امسال به خانواده شهدا و جانبازان سیستان و بلوچستان با ۳۰ قطعه در زاهدان به ثبت رسیده است، گفت: واگذاری اراضی صورت گرفته در مرکز استان در قالب گروه های دو خانواری ویژه  جانبازان بالای ۷۰درصد و قطع نخاع و گروه های ۶ خانواری ویژه فرزندان، همسران و والدین خانواده معظم شهدا بوده است.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: برای تسریع در واگذاری زمین به خانواده معظم شهدا و جانبازان سیستان و بلوچستان تمام مسیرهای تحقق آن بررسی و شیوه نامه مربوطه تنظیم شده است که بر این اساس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باید افراد واجد شرایط دریافت مسکن را احصا و به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کند و این اداره نیز پس از استعلام و تعیین افراد واجد شرایط، زمین مورد نظر را برای ساخت واحدهای مسکونی مشخص می کند.

کریمی خاطر نشان کرد: زمین ها واگذار شده با کمترین قیمت و پس از انجام قرعه کشی در اختیار خانواده معظم‌ شهدا و جانبازان قرار داده شده است.


انتهای پیام/

 
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 452289
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *