۰
آغاز مراسم سوگواری فاطمیه در خاش

بمناسبت شهادت بانوی بزرگ اسلام در حسینیه صاحب الزمان (عج)برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین خسروی: چه دشوار است سخن گفتن از بانویی که لباس هستی بر اندامش تنگی می نمود و آیینه آفرینش از نمایاندن چهره کامل او ناتوان بود.
بمناسبت شهادت بانوی بزرگ اسلام در حسینیه صاحب الزمان (عج)برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت الاسلام والمسلمین خسروی مسؤل عقیدتی سیاسی ناجا به مناسبت قرار گرفتن در ایام فاطمیه و شهادت صدیقۀ طاهره زهرای مرضیه امّ ابیها (ع) حضرت فاطمه زهرا(س) در حسینیه صاحب الزمان (عج)با اشاره به حدیثی ازامام صادق (ع)که فرمود:«اِنَّ فاطمةُتِسعَه اسماءٍ عندالله عزوجل»فاطمه زهرا نزد خداوند نُه نام دارد،یکی از نام های فاطمه مبارکه است یعنی با برکت 
ایشان در ادامه گفت:برکت یکی از معارفی است که تنها در آموزه های دین مبین اسلام به آن اشاره شده است‌.
 
وی اظهار کرد: در علوم غربی هیچ خبری از مقوله برکت نیست 
پیامبر اکرم اول صبح دعا  میکرد «اللهم انی اسئلک خیر هذا الیوم و نوره وهداه و برکته »یعنی خدایا در اول روز از تو خیر و هدایت و نور و برکت می خواهم یا در اول ماه دعا میکرد «اللهم بارک لما فی شهرنا  هذا »یعنی خدایا ماه را برای من با برکت قرار بده.

حجت الاسلام والمسلمین خسروی در ادامه افزود: یکی از جاهایی که وظیفه داریم از خدا برکت بخواهیم برای خانه و خانواده است.
 حضرت عیسی (علیه السلام)در قرآن کریم آمده که دعا میکرد «رب انزلنی منزلا مبارکا و انت خیر المنزلین »یعنی خدایا به جایگاه من یعنی خانه من برکت بده لذا امروز که هجوم شیاطین به خانواده های ما زیاد است طلب برکت یک امر ضروری است.

وی در پایان با اشاره به لقب حضرت زهرا(س) گفت: سابقه نداشته که پدری به دخترش بگوید تو مادر من هستی البته نه مادری که من را زاییده بلکه تو ریشهٔ فعال من هستی پیامبر (ص) به حضرت زهرا(س) لقب مادر پدر را داده بود.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 452367
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *