۰
بمناسبت گرامیداشت دهه فجر؛

جشن کاروان انقلاب در شهرستان خاش برگزار شد

محمد انورایمانی فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش گفت: برپایی نمایشگاه عکس و کتاب در راستای آشنایی نسل جوان با انقلاب تبیین اهداف و خدمات ارزنده نظام یکی از برنامه های اجرایی در ایام دهه فجر است.
جشن کاروان انقلاب  در شهرستان خاش برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، محمد انور ایمانی فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش با بیان اینکه همه مسؤلین و مردم باید در هرچه باشکوه تر اجرا کردن برنامه های ایام دهه فجر تلاش و همکاری داشته باشند در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این ایام یاد آور پیروزی انقلاب اسلامی و رشادت های مردمی هست که با تکیه بر ایمان و خود باوری کاخ های استبداد را ویران کردند لذا همه ی مسؤلین و مردم باید در هرچه پررنگ کردن برنامه های دهه فجر همت و همکاری  داشته باشند.

وی اظهار کرد: جشن کاروان انقلاب  هم در بخش پشتکوه و هم در شهرستان با همکاری شهرداری و اداره کار و رفاه اجتماعی و همچنین با همکاری دانشگاه پیام نور برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ایمان به خدا و تکیه بر قرآن اصلی ترین عامل قدرت مردم در پیروزی انقلاب بود افزود: برگزاری کرسی   تلاوت قرآن مجید در مساجد شهرستان در راستای گسترش فرهنگ تلاوت قرآن و آشنایی هرچه بیشتر با کلام خداوند از دیگر برنامه های اجرایی در دهه فجر خواهد بود. 

ایمانی فر افزود: دستاوردها و خدمات نظام وهمچنین اهداف و آرمان هایی که مردم بخاطرشان انقلاب کردند باید برای نسل جوان تبیین و روشنگری شود چرا که امروز هجمه ها و نقشه های دشمن نسل جوان ما را هدف قرار داده در همین راستا برگزاری نمایشگاه عکس، پوستر و کتاب از جمله  برنامه هایی می باشد که با هدف آشنایی نسل جوان با انقلاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد برگزار می شود.

وی در پایان از مسابقات نقاشی نوجوانان که نقش زیادی در بالابردن خلاقیت و تمرکز ذهن و فکر دارد بعنوان یکی دیگر از برنامه های اجرایی در  دهه فجر نام برد در این مسابقه شرکت کنندگان صحنه ها و تصاویر پیروزی انقلاب اسلامی را به تصویر در آوردند.
انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 452513
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *