بمناسبت گرامیداشت دهه فجر؛

جشن کاروان انقلاب در شهرستان خاش برگزار شد

13 بهمن 1401 ساعت 12:31

محمد انورایمانی فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش گفت: برپایی نمایشگاه عکس و کتاب در راستای آشنایی نسل جوان با انقلاب تبیین اهداف و خدمات ارزنده نظام یکی از برنامه های اجرایی در ایام دهه فجر است.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، محمد انور ایمانی فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش با بیان اینکه همه مسؤلین و مردم باید در هرچه باشکوه تر اجرا کردن برنامه های ایام دهه فجر تلاش و همکاری داشته باشند در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این ایام یاد آور پیروزی انقلاب اسلامی و رشادت های مردمی هست که با تکیه بر ایمان و خود باوری کاخ های استبداد را ویران کردند لذا همه ی مسؤلین و مردم باید در هرچه پررنگ کردن برنامه های دهه فجر همت و همکاری  داشته باشند.

وی اظهار کرد: جشن کاروان انقلاب  هم در بخش پشتکوه و هم در شهرستان با همکاری شهرداری و اداره کار و رفاه اجتماعی و همچنین با همکاری دانشگاه پیام نور برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ایمان به خدا و تکیه بر قرآن اصلی ترین عامل قدرت مردم در پیروزی انقلاب بود افزود: برگزاری کرسی   تلاوت قرآن مجید در مساجد شهرستان در راستای گسترش فرهنگ تلاوت قرآن و آشنایی هرچه بیشتر با کلام خداوند از دیگر برنامه های اجرایی در دهه فجر خواهد بود. 

ایمانی فر افزود: دستاوردها و خدمات نظام وهمچنین اهداف و آرمان هایی که مردم بخاطرشان انقلاب کردند باید برای نسل جوان تبیین و روشنگری شود چرا که امروز هجمه ها و نقشه های دشمن نسل جوان ما را هدف قرار داده در همین راستا برگزاری نمایشگاه عکس، پوستر و کتاب از جمله  برنامه هایی می باشد که با هدف آشنایی نسل جوان با انقلاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد برگزار می شود.

وی در پایان از مسابقات نقاشی نوجوانان که نقش زیادی در بالابردن خلاقیت و تمرکز ذهن و فکر دارد بعنوان یکی دیگر از برنامه های اجرایی در  دهه فجر نام برد در این مسابقه شرکت کنندگان صحنه ها و تصاویر پیروزی انقلاب اسلامی را به تصویر در آوردند.
انتهای خبر/


کد مطلب: 452513

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452513/جشن-کاروان-انقلاب-شهرستان-خاش-برگزار

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir