۰
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی؛

پیشرفت و توسعه شهری با تجهیز و تخصیص اعتبارات

اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص اعتبار و حمایت مالی از شهرداری ها ر ا لازمه پیشرفت شهری و گسترش امکانات در راستای رفاه حال شهروندان و همچنین توسعه شهری دانست
پیشرفت و توسعه شهری با تجهیز و تخصیص اعتبارات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما، اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس با اشاره به دیدار با رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این دیدار مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه مورد بحث و برسی قرار گرفته شد چرا که مساعدت و حمایت شهرداری ها و دهیاری هالازمه توسعه و پیشرفت است.

وی اظهار کرد: مساعدت و حمایت مالی از دهیاری های حوزه انتخابیه نظر به عدم توسعه یافتگی و محرومیت شدید با استفاده از اعتبارات ماده ۵۸* می باشد.

نماینده مردم خاش در مجلس افزود: تجهیز شهرداری های خاش، نوک آباد، اسماعیل آباد، لادیز، ده رئیس،  ریگ ملک، سرجنگل و نصرت آباد به ماشین آلات عمرانی جهت اجرای پروژه های عمرانی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از دستاوردهای دیگر این دیدار بود.

حسین زهی از تخصیص قیر رایگان برای پروژه های زیربنایی عمرانی در سطح حوزه انتخابیه نام برد و تصریح کرد: با توجه به عدم توسعه یافتگی در بسیاری از شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه باید اعتبارات و حمایت های مالی جهت گسترش و پیشرفت شهری صورت گیرد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 452515
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *