۰
بمناسبت ایام الله دهه فجر انجام شد؛

دیدار و نشست صمیمی فرماندار با جمعی از ریش سفیدان و معتمدین درخاش

صاحب گل صالحی فرماندار خاش گفت: همراهی و همدلی مردم در پیشبرد برنامه های دولت در توسعه، عمران و بویژه حفظ وحدت و کمک در امنیت از اهمیت قابل توجهی برخورد دار است که لازمه پیشرفت و تحول در هر جامعه می باشد
دیدار و نشست صمیمی فرماندار با جمعی از ریش سفیدان و معتمدین درخاش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما، بمناسبت قرار گرفتن در ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  دیدار و نشست صمیمی با حضور فرماندار و ریش سفیدان و معتمدین در راستای مطرح شدن مشکلات و معضلات شهروندان در محل فرمانداری خاش برگزار شد.

 صالحی به بهره برداری از خط انتقال گاز شهرستان خاش و اجرای گاز رسانی به ۱۳۰ روستا اشاره کرد و افزود: بزودی شاهد بهره مندی شهروندان از نعمت گاز پس از اجرای پروژه علمک گذاری که در حال انجام است خواهیم بود.


وی اظهار کرد: بهره برداری از خط ریلی زاهدان_خاش هم بزودی به اتمام و در همین ایام شاهد حرکت قطار محلی زاهدان به خاش و جابجایی مسافرین خواهیم بود.


فرماندارخاش بیان کرد: بهره برداری از خط گاز شهرستان و اجرای گازرسانی به ۱۳۰روستا به اتمام خواهدرسید.
همچنین بزودی با اجرای پروژه علمک گذاری شاهد گاز رسانی و استفاده شهروندان از گازشهری خواهیم بود.


وی همچنین پروژه خط انتقال آب شرب خاش از کارواندر را از مهمترین پروژه های در دست اجرا دانست که با سرعت در حال پیگیری و اجرا است.


صالحی باند دوم قطعه ۵ جاده خاش_زاهدان و باند دوم قطعه ۲ جاده خاش_ایرانشهر و احداث فضاهای آموزشی در شهرستان و اجرای پروژه ۱۰۵ روستای مجتمع خیابانیان را از برنامه های در دست بهره برداری و اجرا دانست.


وی همچنین پیگیری و احداث بیمارستان۳۲۰ تختخوابه شهرستان در راستای حل مشکلات بیماران در شهرستان لازم دانست که در مسیر جانمایی و تخصیص اعتبارات لازم می باشد.

انتهای خبر/
شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 452521
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *