۰
به مناسبت میلاد یگانه امیرالمومنین درخاش انجام شد؛

برگزاری جشن یگانه مولود کعبه در خاش/ حضرت علی(ع) الگویی برای تمامی بشریت

حجت الاسلام و المسلمین دهقان گفت: جوانان و پدران ما با الگوگیری از امیرالمومنین در برخورد با اهل بیت خود خواهند توانست زندگی سرتاسر خوشبختی و سعادت را تجربه کنند
برگزاری جشن یگانه مولود کعبه در خاش/ حضرت علی(ع) الگویی برای تمامی بشریت
به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی تفتان ما، جشن میلاد مولود کعبه حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر با حضور حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با استقبال پرشور مردم مومن و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت در محل حسینیه صاحب الزمان(عج)  شهرستان خاش برگزار شد.

دهقان در این مراسم با اشاره به فضایل و خصایص اخلاقی امیرالمومنین آن حضرت را الگوی تمام عیار برای سعادت و خوشبختی در زندگی اجتماعی و خانوادگی خواند و اظهار کرد: محبت و توجه در زندگی به خانواده و اخلاق نیکو داشتن از صفات حسنه و پسندیده ای است که در دین مبین اسلام  هم نسبت به این قضیه سفارشات زیادی شده است.

وی افزود: حضرت علی(ع) ۱۳رجب سال 1444 در مکه مکرمه بدنیا آمد.
ولادت آن حضرت در خانه خدا (کعبه) اتفاق افتاد این جریان از اختصاصات آن حضرت بوده و در تاریخ بشریت سابقه نداشته و بعد از آن نیز تکرار نشده است.

دهقان همچنین احترام به پدر امری واجب خواند و گفت: با توجه به توصیه های مکرر و احادیث در زمینه احسان به والدین احترام به آنها امری واجب است که همه باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

شایان ذکر است در این جشن که با حضور برادران و خواهران دوستدار اهل بیت بود مراسم مولودی خوانی و سرودخوانی همراه با اهدا جوایز برگزارشد.
انتهای خبر/
شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 452524
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *