داداش‌زاده: پرسپولیسی‌ها به خودشان باختند/ بعید است سرخ‌پوشان قهرمان شوند

25 بهمن 1401 ساعت 22:41

پیش‌کسوت فوتبال گفت: پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند بهانه بیاورند و باخت برابر تیم هوادار را به گردن داور بیندازند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ بهزاد دادش زاده پیشکسوت فوتبال درباره برد تیم هوادار برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: سرخپوشان به خودشان باختند نه به داوری. آن‌ها در بحران روحی و روانی هستند. بازی سرد و کسل کننده‌ای در نیمه اول شاهد بودیم. فرجی نمی‌داند که پیراهن پرسپولیس را به تن کرده و پاس به عقب داد و مهاجم حریف  از این اشتباه استفاده کرد و گل زد.
او ادامه داد: پرسپولیسی‌ها بد بازی کردند و  آن‌ها نمی‌توانند این موضوع را به گردن داور بیاندازند و بهانه بیاورند. باخت جزیی از فوتبال است و همه تیم‌ها می‌آیند تا پرسپولیس را ببرند و  مربیان آن‌ها یک سال خودشان را بیمه کنند.
داداش زاده درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس گفت: عمری بازیکن جوان و با انگیزه‌ای است و دوندگی اش در این بازی خوب بود. دیاباته در این بازی خوب نبود و عیسی آل کثیر هم کار خاصی نتواست انجام بدهد. حاشیه‌های بازی با فولاد همچنان ادامه دارد. امیدوارم تارتار و تیم ذوب آهن بتوانند ترمز تیم سپاهان را بکشند و اختلاف با این تیم زیاد نشود.
پیشکسوت فوتبال بیان کرد: تیم پرسپولیس باید به خودش بیاید و از این وقفه در بازی‌ها بهره ببرد  و از لحاظ روحی و روانی خودش را جمع کند تا بتواند به شرایط مناسب برگردد.
او درباره اینکه تیم پرسپولیس برنامه‌ای برابر تیم‌های تدافعی ندارد، گفت: تیم هوادار در ۲۰ دقیقه اول خوب بازی کرد و سرخپوشان فقط نظاره گر بودند و برنامه‌ای نداشتند. پرسپولیسی‌ها در خانه خود باید زودتر به گل برسند وگرنه با مشکل مواجه می‌شوند.
داداش زاده تصریح کرد: بعید می‌دانم که تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال بتواند قهرمان شود و این تیم نباید جام حذفی  را از دست بدهد تا حداقل در این رقابت‌ها بتواند به موفقیت برسد.
پیشکسوت فوتبال درباره برد استقلال برابر تیم پیکان اظهار کرد: تیم استقلال در فاز دفاع و حمله بی نظیر است. آبی پوشان توانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و ۲ گل بزنند و ۳ امتیاز شیرین به دست آورند. تیم‌ها برابر تیم‌های استقلال و پرسپولیس خوب بازی می‌کنند و آن‌ها زمانی که مقابل سرخابی ها پیروز می‌شوند انگار به جام باشگاه‌های آسیا راه یافتند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 452599

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452599/داداش-زاده-پرسپولیسی-ها-خودشان-باختند-بعید-سرخ-پوشان-قهرمان-شوند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir