۰
رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان:

کاهش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی درمحورهای استان سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از کاهش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در طرح نوروزی پلیس خبر داد.
کاهش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی درمحورهای استان سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از عصرهامون، سرهنگ مهدی خمر با اشاره به وضعیت تصادفات در محورهای سیستان و بلوچستان بیان کرد: در طرح نوروزی پلیس، تصادفات فوتی در جاده‌های شمال استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد کاهش داشته است.
 
وی به بیشترین عامل تصادفات اشاره کرد و افزود: بیشترین تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو رانندگان بوده است.
 
این مقام انتظامی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی برخورد پلیس با رانندگان متخلف در طرح نوروزی امسال، تصریح کرد: خودروهای دارای تخلفات همزمان حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت، توقیف می شوند و بیشترین توقیف خودروها مربوط به این مورد است.
 
رئیس پلیس راه شمال استان در پایان خاطر نشان کرد: در این رابطه به رانندگان توصیه میکنیم همواره رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی را مد نظر قرار داده و هر زمان که احساس خستگی و خواب آلودگی به آنان دست داد در یک مکان مناسب پارک نمایند و پس از استراحت کافی و رفع خستگی مجدد به رانندگی خود ادامه بدهند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 452814
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *