رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان:

کاهش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی درمحورهای استان سیستان و بلوچستان

8 فروردين 1402 ساعت 15:36

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از کاهش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در طرح نوروزی پلیس خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از عصرهامون، سرهنگ مهدی خمر با اشاره به وضعیت تصادفات در محورهای سیستان و بلوچستان بیان کرد: در طرح نوروزی پلیس، تصادفات فوتی در جاده‌های شمال استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد کاهش داشته است.
 
وی به بیشترین عامل تصادفات اشاره کرد و افزود: بیشترین تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو رانندگان بوده است.
 
این مقام انتظامی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی برخورد پلیس با رانندگان متخلف در طرح نوروزی امسال، تصریح کرد: خودروهای دارای تخلفات همزمان حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت، توقیف می شوند و بیشترین توقیف خودروها مربوط به این مورد است.
 
رئیس پلیس راه شمال استان در پایان خاطر نشان کرد: در این رابطه به رانندگان توصیه میکنیم همواره رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی را مد نظر قرار داده و هر زمان که احساس خستگی و خواب آلودگی به آنان دست داد در یک مکان مناسب پارک نمایند و پس از استراحت کافی و رفع خستگی مجدد به رانندگی خود ادامه بدهند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 452814

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452814/کاهش-۳۸-درصدی-تصادفات-فوتی-درمحورهای-استان-سیستان-بلوچستان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir