۰
معاون اداری مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد:

پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه احداث مجموعه تعمیر ماشین آلات سنگین در خاش

معاون اداری مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه احداث مجموعه تعمیر ماشین آلات سنگین در خاش، ۴.۵ ماه پس از کلنگ زنی خبر داد.
پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه احداث مجموعه تعمیر ماشین آلات سنگین در خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل ازعصرهامون، شکور سارانی در بازدید از روند تکمیل این پروژه بیان کرد: با گذشت چهار و نیم ماه از کلنگ زنی پروژه احداث مجموعه تعمیر ماشین آلات سنگین خاش، پیشرفت قابل قبول بوده و نوید بخش اتمام پروژه در موعد مقرر است.

وی افزود: همه تلاش‌ها بر آن است تا این پروژه مهم که از محل اعتبارات اصلاحیه سفر رئیس جمهور (کمک‌های وزارت نفت) است، زودتر به اتمام و مورد بهره بردارداری رسد.

معاون اداری مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تصریح کرد: در روند ساخت تأکید بر کیفیت مراحل اجرا و بکارگیری نیروی ماهر بومی و استفاده از مصالح بومی است.

سارانی خاطرنشان کرد: توسعه فضا‌های آموزشی در جهت بالفعل کردن ظرفیت‌های اشتغال سیستان و بلوچستان از دستور کار‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که شهرستان خاش با توجه به قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی، پتانسیل بالایی برای اشتغال جوانان در رشته تعمیر خودرو‌های سنگین دارد.
انتهای خبر/
شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 452825
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *