۰
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش:

بهره‌برداران خاش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال در زیر بخش‌های کشاورزی سرمایه‌گذاری کردند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش گفت: بخش خصوصی از سال گذشته تاکنون بیش از یک‌هزار میلیارد ریال در قالب اجرای ۲۱ طرح به منظور توسعه بخش کشاورزی این شهرستان سرمایه‌گذاری کرده است.
بهره‌برداران خاش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال در زیر بخش‌های کشاورزی سرمایه‌گذاری کردند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، شیرزاد کمالی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر شهرستان خاش در حوزه کشاورزی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون بخش خصوصی هزار و ۳ میلیارد ریال در قالب اجرای ۲۱طرح به‌منظور توسعه بخش کشاورزی این شهرستان سرمایه‌گذاری کرده‌اند که باعث پیشرفت‌های خوبی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش با اشاره به پیشرفت در زمینه تولیدات در شهرستان اظهار کرد: پرورش صنعتی مرغ گوشتی، توسعه کشت‌های فشرده در فضای گلخانه‌ای، دام و دامپروری، صنایع تبدیلی و غذایی را عمده طرح‌هایی برشمرد که مورد استقبال بهره برداران خاشی بوده و در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی تصریح کرد:  استقبال بخش خصوصی به همراه بکارگیری تسهیلات بانکی و اعتبارات دولتی سبب رشد ۱۰تا ۱۶ درصدی در سطح زیر کشت محصولات گلخانه‌ای تولید گوشت مرغ و سایر زیر بخش‌ها شده و زمینه اشتغال ۶۰ نفر را فراهم کرده است.

کمالی خاطر نشان کرد: شهرستان خاش در بسیاری از شاخص‌های کشاورزی همچون تولید سبزی و تولید گوشت سفید رتبه نخست در استان سیستان و بلوچستان را داراست.

انتهای خبر/
 
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 452865
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *