۰
رئیس مرکز بهداشت خاش خبرداد:

استمرار بازرسی کارشناسان از واحد‌های صنفی در طول سال/ پلمب دو واحد رستوران بین راهی بدلیل تخلفات بهداشتی در محور خاش_زاهدان

رئیس مرکز بهداشت خاش گفت: بازرسی کارشناسان مرکز بهداشت مختص ایام نوروز نبوده و در تمام طول سال استمرار خواهد داشت و با مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.
استمرار بازرسی کارشناسان از واحد‌های صنفی در طول سال/ پلمب دو واحد رستوران بین راهی بدلیل تخلفات بهداشتی در محور خاش_زاهدان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت آذریان رئیس مرکز بهداشت خاش گفت: در اجرای برنامه بسیج سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان تعداد ۲واحد رستوران بین راهی در کهنوک و دهپابید محور خاش_زاهدان توسط بازرسین سلامت محیط و کار و همچنین با همکاری اداره صمت شهرستان تفتان پلمب شد.

مهندس آزادی مسئول واحد سلامت محیط و کار تصریح کرد: این رستوران به دلیل عدم مدیریت صحیح پسماند استفاده از آب شرب غیر بهداشتی، نظافت نامطلوب فضای رستوران و عدم توجه به تذکرات بازرسان این اداره پلمب و از فعالیت آن جلوگیری شد.

وی اظهار کرد: این واحد تا رفع کامل مشکلات پلمب خواهد بود و پرونده این واحد صنفی تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قضایی شهرستان ارسال شد.

رئیس مرکز بهداشت با بیان اینکه بازرسی کارشناسان بهداشت محیط فقط مختص ایام نوروز نبوده و در تمام طول سال استمرار خواهد داشت افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه شکایات مردمی ۱۹۰ وزارت بهداشت گزارش دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 452866
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *