مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه در شهرستان تفتان برگزار شد

27 بهمن 1402 ساعت 12:58

مراسم گرامیداشت روز پاسدار و جانباز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) در شهرستان تفتان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مراسم گرامیداشت روز پاسدار و جانباز به مناسبت میلاد باسعادت امام حسین (ع) و ابوالفضل‌العباس (ع) با حضور فرماندار، ائمه جمعه و جماعت، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری شهرستان تفتان در شهر نوک‌آباد برگزار شد.
علیرضا شهنوازان در این مراسم بیان کرد: پاسداران نام نیک دفاع از مظلومان و مبارزه با ظالمان را در تاریخ بشریت به همراه دارند آنها مدافع حقیقت و مدافع ارزش‌ها و مظلومان و مخالف با استکبار و ستم هستند.
فرماندار تفتان افزود: در طول تاریخ تلاش شد که اندیشه امام حسین (ع) به فراموشی سپرده شود؛ اما این اندیشه نه‌تنها به فراموشی سپرده نشد؛ بلکه در طول تاریخ از شکوه و تبلور و عظمتی برخوردار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد نوری در ادامه با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز و میلاد باسعادت امام حسین علیه‌السلام و حضرت ابوالفضل علیه‌السلام گفت: پاسداران حافظان و فدائیان ملت هستند و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان تفتان با بیان اینکه همه ما قدردان پاسداران و جانبازان هستیم، افزود: ما امروز به خودمان می‌بالیم که به‌عنوان پاسدار نظام جمهوری اسلامی در خدمت مردم هستیم.
سرهنگ پاسدار مهدی قویدل حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان نیز با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: نام‌گذاری این روز به نام روز پاسدار به معنای این است که پاسداران راه و روش آن امام آزادگان را در پیش گرفته‌اند.
سرهنگ پاسدار قویدل حیدری در ادامه: از پاسداران امروز به‌عنوان وارثان حقیقی میراث امام حسین (ع) هستند که در اوج فداکاری و ایثار در راه احیای اسلام عزیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.
وی با بیان اینکه همه ما باید قدردان خانواده شهدا و جانبازان باشیم، افزود: همه ما مدیون خون شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان هستیم و هر آنچه که داریم مرهون از خودگذشتگی‌های خانواده‌های این عزیزان است.
در پایان این مراسم مسئولان شهرستان تفتان با حضور رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش با حضور در منزل جانباز دوران دفاع مقدس حاج نورالله هاشم زهی در شهر نوک‌آباد با اهدای لوح و هدیه تقدیر کردند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 453790

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/453790/مراسم-گرامیداشت-اعیاد-شعبانیه-شهرستان-تفتان-برگزار

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir