۰

نصب و راه اندازی دستگاهMRI در خاش

نماینده مردمی شهرستان خاش گفت: به زودی با احداث ساختمان جدید و نصب دستگاه MRI در شهرستان کمک شایانی به مردم محروم منطقه خواهد شد.
نصب و راه اندازی دستگاهMRI در خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، اسماعیل حسین زهی نماینده مردم شهرستانهای خاش تفتان میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان امام خمینی این شهرستان از اخذ مجوز افزایش ۱۰۰ تخت به بخش های مختلف این بیمارستان خبر داد و گفت: باافزودن این تعداد تخت به بیمارستان بخش عمده ای از مشکلات بیماران و مراجعه به مرکز استان برطرف می گردد.

وی افزود: افزایش این تعداد تخت از کمیسیون ماده ۲۰ اعتبارات داخلی وزارت بهداشت و درمان تامین اعتبار خواهدشد،که علاوه بر افزایش خدمات بهداشتی و درمانی نیز شاهد افزایش چارت سازمانی مجموعه بهداشت و درمان شهرستان هم خواهیم شد.

حسین زهی تصریح کرد: وجود دستگاه MRI یکی از ضرورت‌ها و کمبودی‌های مهم در حوزه تجهیزات پزشکی بهداشت و درمان شهرستان خاش است که با استقرار آن، بخش قابل توجهی از مشکلات بیماران این مناطق برطرف خواهدشد.
 
وی خاطرنشان کرد: مجوز سه دستگاه دیالیز برای بیمارستان امام خمینی اخذ شده و بزودی برای نصب به شهرستان انتقال خواهند یافت.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 452106
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *