۰

بالغ بر سی مدرسه غیردولتی در سطح شهرستان و مشکل بیمه معلمین

پیرو بازدید توسط بازرسین اداره از مدارس غیر انتفاعی در شهرستان متوجه سهل انگاری در پرداخت حقوق و مزایای قانونی آنها شدیم
بالغ بر سی مدرسه غیردولتی در سطح شهرستان و مشکل بیمه معلمین
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، احمد جمشید زهی رئیس اداره ی تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در بازدید هایی که توسط بازرسین این اداره صورت گرفته است متاسفانه شاهد سهل انگاری عده ای از مؤسسین مدارس غیر دولتی در پرداخت حقوق و مزایای قانونی معلمین غیر دولتی شدیم.

وی بیان کرد: طی جلسه ای با مسؤلین اداره ی آموزش و پرورش  کلیه ی موارد قانون کار تشریح و مقرر گردید حقوق و حق بیمه معلمین غیر دولتی به نسبت ساعات کار توسط مؤسس پرداخت شود.

وی اظهار کرد: طی این نشست توجهی مدیران مؤسسه ها توجیه شدند که می بایست حداقل های قانون کار را باید برای نیروهاو معلمین خود اعمال کنند.

جمشیدزهی گفت: با توجه به وجود مشوق های بیمه ای که منجر به ایجاد کار خواهند شد توسط  اداره ی تعاون کار و رفاه اجتماعی در صورتی که کارفرما از این مشوق ها استفاده کند اداره ی کار به مدت دوسال اقدام به مساعدت در پرداخت حق بیمه  برخی از معلمین خواهد کرد.

رئیس اداره ی تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: اداره ی کار و رفاه اجتماعی در راستای تسهیل در روند بیمه برای افراد و کمک به ایجاد شغل طبق قانون کار توانسته تا حد زیادی مشکلات در این زمینه را حل کند همچنین از تمامی کارفرمایانی که با رعایت قوانین اقدام به اشتغال زایی کرده اند حمایت به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 452214
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *