۰
بمناسبت دهه فجر و فرارسیدن میلاد امیرالمونین (ع)انجام شد؛

دیدار امام جمعه و مسئولان با خانواده معظم شهدا

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه خاش گفت: دهه فجر یاد آور شجاعت و رشادت های مردمی است که باعث پیروزی انقلاب شدند لذا این ایام باید گرامی داشته شوند.
دیدار امام جمعه و مسئولان  با خانواده معظم شهدا
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، امروز ۱۳ بهمن ماه و دومین روز از دهه مبارک فجر دیدار مراسمی بعنوان گرامیداشت یاد و نام شهدا  با حضور فرماندار، حجت الاسلام  والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی،   و با حضور  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان وخانواده های معزز شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان اظهار کرد: وجود پر برکت شهدا همواره  باعث خیر و برکت بوده است ما باید با تأسی از شهدا در راه حفظ و صیانت از آرمان ها و ارزش های والای نظام و انقلاب گام برداریم آرمان هایی که هزاران نفر در  راه حفظ آنها شهید شدند.

وی افزود: در دنیایی زندگی می کنیم که همه ی افراد بنا به شرایط زندگی و محیطی در صدد معامله و دادوستد و گرفتن سود هستند لذا انسانهایی هستند که با جان خود که ارزشمندترین دارایی آنها است معامله میکنند و شهیدان ما اینچنین معاملاتی با خداوند داشتند.

امام جمعه خاش تصریح کرد: همه انسان ها روزی به هر نحوی مرگ را اختیار خواهند کرد لذا از تمامی مرگ ها مرگ در راه خدا از همه بالاتر است و پاداش شهادت چیزی جز بهشت نیست.

حجت الاسلام دهقان بیان کرد: زندگی چند صباحی بیش نیست و دلبستگی ما برای چیزی که پایدار و مانا نیست کاری عبث و بیهوده است شهدا راهی را انتخاب کردند که اشرف الموت نامیده شده است.

وی با بیان اینکه همه ی مردم در زمان جنگ و جبهه به هر نحوی مشارکت داشتند گفت: مردم ما حتی در روستاها با جمع آوری محصولات کشاورزی  و بقیه محصولات سعی درکمک به رزمندگان اسلام داشتند و این همان جهاد با مال است.

دهقان با بیان اینکه بهشت پاداش کسانی هست که در راه خدا پیکار می کنند افزود: نباید تحت تاثیر دشمنان اسلام قرار بگیریم چرا که دشمنان با هر نقشه و نیرنگی در پی انحراف اذهان مردم هستند لذا پیکار با چنین افرادی جهاد در راه خدا است چرا که هدف بقای اسلام است‌.

امام جمعه خاش در پایان با اشاره به دوران طاغوت و اینکه بدنبال چه اهدافی بوده است گفت: برخلاف تمام هجمه ها و نقشه های دشمن در عرصه های مختلف از جمله عرصه مجازی  مردم ما با بصیرت و آگاهی توانستند تمامی این نقشه ها را نقش بر آب کرده است.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 452516
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *