۰
شهردار خاش؛

بمناسبت آغاز دهه فجر افتتاح شد؛/بهره برداری از پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرداری خاش

مهدی شهنوازی شهردار خاش گفت: علیرغم شرایط خاص اقتصادی کشور به لطف خدا و حمایت وهمراهی همه از جمله مسؤلین استانی و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اقدامات ارزشمندی در سطح شهرستان صورت گرفته است
بمناسبت آغاز دهه فجر افتتاح شد؛/بهره برداری از پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرداری خاش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری مهدی شهنوازی شهردار خاش از افتتاحیه پروژه های شهرداری در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خبرداد و گفت:  افتتاح این پروژه ها در راستای توسعه، پیشرفت شهری و بالابردن سطح کیفی زندگی برای شهروندان با حضور مسؤلین استان و شهرستان انجام شد. 

وی اظهار کرد: پروژه افتتاحیه آسفالت معابر، آغاز عملیات آسفالت محله صوری زهی ها، کانال آب خیابان امام و تکمیل و اتمام سایر پروژه ها توسط شهردار و پرسنل شهرداری در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری خدمت رسانی به مردم است افزود: علیرغم شرایط خاص اقتصادی کشور به لطف خدا و حمایت و همراهی شورای شهر و مسؤلین اقدامات ارزشمندی در حوزه های عمران به بهره برداری رسیده است.

شهنوازی با بیان اینکه فرهنگ زیر بنای توسعه است گفت: عوامل مهمی در توسعه یک جامعه نقش دارند اما قطعا فرهنگ بیش از هر چیز دیگری میتواند مسیر توسعه را هموار کند.

شهردارخاش در پایان از برپایی سیاه چادر، نمایشگاه عکس شهدا، مشاغل خانگی در راستای ارتقای فرهنگ شهر و بهره برداری از آنها نام برد.

انتهای خبر/
جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 452517
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *