۰
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی:

رفع مشکلات مردم باید دغدغه اصلی مدیران و مسؤلان باشد

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف باید دغدغه اصلی مدیران و مسؤلان باشد.
رفع مشکلات مردم باید دغدغه اصلی مدیران و مسؤلان باشد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس بهمراه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مدیرعامل شرکت توزیع برق و آب و فاضلاب استان فرماندار و اعضای شورا از روستاهای عزیز آباد، الله آباد، شیر آباد و ... در شهرستان تفتان بازدید بعمل آوردند. 

حسین زهی در دیدار با مردم منطقه ضمن آشنایی با مشکلات مردم از نزدیک اظهار کرد: راه های مواصلاتی شهرستان تفتان طی هفته آینده ۸کیلومتر از جاده چاه احمد به سمسور و ۷ کیلومتر از محور چاه احمد به نازیل جهت رفاه حال مردم و تسهیل در تردد آغاز خواهد شد.

وی افزود: طی بازدیدهای بعمل آمده بهمراه مدیران آب و فاضلاب، برق و مخابرات در منطقه تصمیمات خوبی جهت حل مشکلات مردم منطقه اخذ شد که با اجرایی نمودن آنها بخش زیادی از مشکلات مردم رفع خواهد شد.

نماینده مردم خاش و تفتان در دیدار چهره به چهره با مردم دهستان چاه احمد مرکزی از نزدیک با مشکلات آنها  در حوزه پزشکی، آب و برق قرار گرفت همچنین طرح توسعه برق رسانی به روستای الله آباد و دهستان چاه احمد در دستورکار قرار گرفت.

شایان ذکر است در این بازدید طرح هایی از جمله آسفالت میدان و کوچه های شهرک در گوهرکوه، تخصیص بیل مکانیکی توسط مدیر عامل آبفا، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به مجموع ۳۰۰ میلیون تومان به شهر نوک آباد به میزان ۵ الی ۷ کیلومتر، اصلاح شبکه آب روستایی کل شهرستان تفتان و ... مصوب و به تصویب مدیر کل های مربوطه و شورای اداری و فرماندار رسید.
انتهای خبر/
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 452910
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *