۰

خرمشهر را خدا آزاد کرد/ ایمان به خدا و تقوا عامل اصلی پیروزی رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر بود

رئیس حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس خاش گفت: در پیروزی و فتح خرمشهر امداد و نصرت الهی به خوبی نمایانگر بود چرا که رزمندگان ما با کمترین امکانات در مقابل دشمنی که استکبار جهانی و ابر قدرت ها پشت آن بودند به پیروزی رسیدند.
خرمشهر را خدا آزاد کرد/ ایمان به خدا و تقوا عامل اصلی پیروزی رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر بود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علی سعدی رئیس حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان خاش بمناسبت سوم خرداد ماه سالروز  آزادسازی خرمشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در دورانی که درخت انقلاب تازه جان گرفته و نوپای ما به گمان دشمنان تاب مقاومت در مقابل آنها و رژیم بعث را نداشت این قدرت اتحاد ملت و ایمان راسخ رزمندگان اسلام بود که تمامی سنگرهای مستحکم دشمنان را در هم شکست.

وی اظهارکرد: دشمنان بدرستی پس از فتح خرمشهر به عجز و ناتوانی در برابر ملت غیور و شجاع ایران پی بردند ملتی که هزاران شهید دادند ولی اجازه ندادند یک وجب از خاک این مملکت بدست دشمنان بیفتد.


سعدی افزود: ایمان به خدا، وحدت مردم و حس وطن پرستی عواملی هستند که به قدرتمندترین دشمنان اجازه نخواهند داد حتی خیال بدست آوردن این مملکت را داشته باشند و مردم ما در چهل و اندی سال بخوبی این را به دشمنان فهمانده اند.

رئیس حفظ آثار و‌نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به از خودگذشتگی های رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل گفت: دلاور مردان عرصه نبرد از هیچ جانفشانی در راه حفظ استقلال و پاسداری از خاک کشور دریغ نکرده و با عزمی راسخ که نشآت گرفته از ایمان به خدا و باور به اینکه حق همیشه بر باطل پیروز است بود توانستند رژیم بعث را شکست داده و بدون اینکه وجبی از خاک مقدس کشورمان بدست دشمن بیفتد پیروز شوند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 453010
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *