۰
پیگیری ها نتیجه داد;

حل تامین سیلندر گاز شهرستان تفتان

فرماندار تفتان گفت: با هماهنگی های انجام گرفته با مدیرعامل شرکت گاز استان مقرر شد سیلندر گاز دو روز در هفته از زاهدان به شهرستان تفتان با ماشین های شرکت گاز آورده ودرب منازل شهروندان توزیع گردد.
حل تامین سیلندر گاز شهرستان تفتان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،با توجه به پیشرفت و مدرن شدن دنیای امروز گازرسانی برای مصارف خانگی یکی از نیازهای اساسی بشر برای زندگی بحساب می آید که متاسفانه مردم شهرستان تفتان هنوز از این نعمت بی بهره مانده اند و با مشکلات زیادی برای تهیه سیلندرگاز دست و پنجه نرم می کنند.

میربلوچ زهی یکی از اهالی شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه شهرستان تفتان از نظر جغرافیایی در منطقه ای سردسیر قرار دارد و هنوز تدبیری برای گاز رسانی توسط مسؤلین اندیشیده نشده هیچ مردم برای تهیه سیلندر دچار مشکلات زیادی هستند که بعضا از مسیرهای طولانی برای تهیه یک سیلندر به شهر می آیند.

هاشمزهی شهروند دیگری از نبود سیلندر در چند روز گذشته گلایه مند بود و گفت:  در چند روز گذشته در شهرستان با نبود سیلندر روبرو بودیم و ناچارا برای تهیه سیلندر به شهرهای مجاور رفتیم.


در راستای گلایه مندی شهروندان تفتان خبرنگار ما به سراغ علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان رفته و پیگیر مشکلات شد شهنوازان مشکلات را اینچنین تشریح کرد: بدلیل نداشتن پمپ تخلیه شرکت گاز تفتان نمیتواند به مردم خدمت رسانی کند این مشکل در حالی است که درخواست های مکرری برای تهیه پمپ از سوی مردم و مسؤلین انجام گرفته ولی متاسفانه تاکنون شرکت گاز هیچ اقدامی در راستای حل این مشکل و رفاه حال شهروندان انجام نداده است.

شهنوازان افزود: با هماهنگی های انجام گرفته با  مدیرعامل شرکت گاز استان مقرر شد سیلندر گاز دو روز در هفته از زاهدان به شهرستان تفتان با ماشین های شرکت گاز آورده و در سه بخش نازیل، مرکزی و گوهر کوه توزیع شود.

فرماندارشهرستان تفتان در ادامه تصریح کرد: این اقدام در حالی است که قبلا مردم بخش های تابعه برای تهیه سیلندر مجبور به آمدن به شهر نوک آباد بودند ولی الان ماشین های شرکت گاز موظف به تحویل سیلندر در هر بخش و درب منزل مردم هستند.

  انتهای خبر/
دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 453013
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *