۰
در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خاش مطرح شد؛

بانک ها تسهیلات اشتغالزایی را در اولویت قرار دهند

فرماندارخاش گفت:بانک هاباید پرداخت به موقع ودر اولویت قراردادن تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان در اولویت دستور کارخویش قراردهند.
بانک ها تسهیلات اشتغالزایی را در اولویت قرار دهند
به گزارش پایگاه خبری  تفتان ما، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور معاون توسعه و برنامه‌ریزی و اعضای شهرستانی کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش در این جلسه ضمن گلایه‌مندی و انتقاد ازبرخی بانک ها  در شهرستان، بیان کرد: ضرورت دارد در راستای ارتقا و تحقق کامل اهداف اشتغال‌زایی، برنامه‌ریزی و هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول بیشتر شود.

وی با توجه به نامگذاری سال به نام مهارتورم،رشد تولید اظهار کرد:بانک هاباید پرداخت به موقع ودر اولویت قراردادن تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان  در اولویت دستور کارخویش قراردهند.
رئیس کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خاش اظهار کرد: برنامه‌ها و اقدامات تحولی در راستای اشتغال در دستور کار قرار گیرد و انتظار می‌رود تمامی ادارات و نهادها در خصوص تحقق و عملی‌شدن مصوبات، جهادی و میدانی عمل کرده و آمار و ارقام واقعی را به‌صورت صریح و سریع ارائه دهند، تا با اهتمام و هدف‌گذاری معین بتوانیم در مقوله اشتغال طوری که برای مردم قابل‌لمس باشد موفق عمل نماییم.

صالحی با اشاره به نقش سازمان فنی و حرفه‌ای در آموزش، گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای در خصوص آموزش متقاضیان کار می‌تواند نقش اساسی داشته باشد تا بازار کار در روند همان آموزش‌های ارائه شده پیش رود.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد اطلاعات خام از تسهیلات و اشتغال پایدار در اختیار کارگروه اشتغال شهرستان قرار گیرد و همچنین ارتباط مابین دستگاههای استانی وشهرستانی تقویت شود.

فرماندار خاش اذعان کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی که تسهیلات خرد دارند به مشاغل خانگی اختصاص دهند و مابقی نیز به اشتغال بلندمدت و پایدار تخصیص داده شود.

انتهای خبر/
شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 453155
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *