۰
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

به متقاضیان کارآفرینی در سیستان و بلوچستان تسهیلات ارزان پرداخت می‌شود

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان راه‌اندازی کسب‌وکار در این استان می‌توانند از تسهیلات ارزان‌قیمت بهره‌مند شوند.
به متقاضیان کارآفرینی در سیستان و بلوچستان تسهیلات ارزان پرداخت می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از روابط‌عمومی  سیستان و بلوچستان، خلیل احمد سلامی با حضور در صندوق کارآفرینی امید استان و دیدار با مدیر این صندوق، بیان کرد: یکی از چالش‌هایی که بعضاً متقاضیان کسب‌وکار با آن مواجه هستند، تأمین سرمایه اولیه برای راه‌اندازی شغل و یا تکمیل و توسعه آن است.

وی افزود: دولت سیزدهم به‌منظور حمایت از کارآفرینی و اشتغال‌زایی، اولویت را بر روی اختصاص وام‌های ارزان و تسهیل شرایط برای پرداخت این تسهیلات به افراد متقاضی است.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان ادامه داد: در راستای گسترش همکاری‌های بین‌بخشی به نفع مردم، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید در این استان، پیگیر آن هستند تا با پیگیری‌ها در سطح ملی، شرایط برای کارآفرینان و علاقه‌مندان به ایجاد و توسعه کسب‌وکار فراهم شود.

سلامی گفت: در صورت به‌ثمررسیدن تفاهم‌نامه، این وام‌های ارزان‌قیمت تا سقف ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال به طرح‌های اشتغالزایی اختصاص می‌یابد که متناسب با ظرفیت‌ها و شرایط آب و هوایی منطقه باشد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان هم اظهار کرد: رویکرد این صندوق نه سودآوری و بنگاه‌داری، بلکه حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کسب‌وکارهای خرد و کوچک بازار محور است که در کاهش بیکاری و اشتغال افراد تأثیرگذار باشد.

صمصامی افزود: تسهیلاتی که صندوق کارآفرینی امید با معرفی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پرداخت می‌کند، می‌تواند شرایط استان را در بخش اشتغال ارتقا دهد.

وی ادامه داد: صندوق با اجرای مدل‌ها و طرح‌هایی نظیر «تصکا» و «نهضت احیا» از تمام توان و ظرفیت برای حمایت از واحدهای راکد یا نیمه راکد و همچنین طرح‌هایی که نیاز به توسعه دارند، استفاده می‌کند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 453351
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *