۱
دکتر عباسی عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی: 

بازرسی از مناطق مختلف ایران کاپیتولاسیون هسته‌ای است

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی حمایت از تیم مذاکره‌کننده و خوش‌بین نبودن به نتیجه دادن مذاکرات، گفت: نباید مسئله توقف در زمینه برداشتن تحریم‌ها مطرح شود و مسئولان بازرسی از هر منطقه را بپذیرند که بازرسی از هر منطقه‌ای در ایران کاپیتولاسیون هسته‌ای است.
بازرسی از مناطق مختلف ایران کاپیتولاسیون هسته‌ای است
عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همه می‌دانند ایران به‌دنبال سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی نیست، گفت: بازرسی از مناطق مختلف ایران کاپیتولاسیون هسته‌ای است.
محمد عباسی شب گذشته در مراسم گرامی‌داشت عروج امام راحل و نوزدهمین سالگرد ارتحال سردار بسیجی محمد اسماعیلی در حسینیه 14 معصوم این شهرستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تقدیم شهدا و ایثارگری رزمندگان توانسته به جایگاهی برسد که سرآمد دنیا باشد زیرا این کشور امام(ره) و مقتدا دارد.
وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران با حوادث عظیم خود نقش بزرگی در تاریخ دارد، افزود: امام امت شخصیت بزرگی است که جهان امروز را هم متحول کرد.
وزیر سابق ورزش و جوانان با بیان اینکه بزرگان غربی و دشمنان اسلام برای ایران تاریخ نوشته و برنامه‌های زیادی داشتند، ولی امام خمینی (ره) تاریخ ساختگی غرب را تغییر دارد و دست به تحول در تاریخ منطق و جهان زد.
عباسی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شاه خائن ایران را به یکی از کشورهای مزدور تبدیل کرده و استکبار آن زمان ایران را نوکر خود می‌دانست و عددی به حساب نمی‌آورد، تصریح کرد: امروزه دنیا اعتراف می‌کنند که بدون حضور ایران در تصمیمات بین‌المللی نمی‌توانند موفق شوند به نوعی با ایران همه تصمیمات ماندگار و پایدار می‌شود.
عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: همه سیاست‌مداران جهان به نام امام راحل اقتدا می‌کنند و نمی‌توانند آن عظمت را به‌خاطر نیاورند.
* مبدأ انقلاب اسلامی قیام 15 خرداد بود
این مسئول با بیان اینکه مبدأ انقلاب اسلامی قیام 15 خرداد بود، گفت: زمانی که قانون انجمن‌های ایالتی و ولایتی تصویب شد، سگ‌های آمریکایی را یک ایرانی جرأت اشاره کردن نداشت و آمریکایی‌ها در ایران از هر جنایتی مبرا بودند، امام راحل دست به آگاه‌سازی در بین مردم زد.
عباسی افزود: در آن دوران شرط مسلمان بودن در انتخابات حذف شد و در سخنرانی‌ها به شرطی مجوز صحبت داده می‌شد که با اسرائیل کاری نداشته باشند، آمریکا را مزاحم نخوانند و نگویند اسلام در خطر است.
وی با تأکید بر اینکه دشمنان با دستگیری امام راحل گمان کردند که می‌توانند ایشان را ساکت کنند، بیان کرد: در حالی دستگیری آن امام در 15 خرداد با شهادت چندین‌هزار نفر همراه بود که امام این روز را برای همیشه در تاریخ عزای عمومی اعلام کردند.
وزیر سابق ورزش و جوانان با اعلام اینکه در دوران انقلاب بالاترین فشارها را ملت ایران تحمل کرد و بعد از آن جنگ تحمیلی را با تحمل همه کاستی‌ها به پیروزی رساند، گفت: امام راحل از انسان‌های استثنا در جهان بوده که تشییع جنازه 15 میلیون نفری ایشان در تاریخ ثبت شد و با حضور حماسی از بنیانگذار کبیر انقلاب استقبال و بدرقه شد.
وی وحدت کلمه، اتحاد، اسلامی بودن انقلاب و رهبری عظیم آن را مهم‌ترین عوامل پیروزی دانست و افزود: باید حواس‌مان باشد اگر روزی در وحدت‌آفرینی، اسلامی بودن انقلاب، کوتاه آمدن در دفاع از رهبری و ولایتمداری‌مان خدشه‌ای وارد شود به بی‌راهه می‌رویم.
عباسی با ابراز اینکه افراد زیادی در تاریخ با سوابق درخشان و جانبازی در راه اسلام نتوانستند ادامه مسیر را خوب بپیمایند و مردود شدند، گفت: در این بین تکلیف کفار و منافقان کاملاً مشخص است.
* جرم امام امت برهم زدن نظم جهانی استکبار بود
وی با ابراز تأسف برای بسیاری افراد که در انقلاب اسلامی خود را یار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می‌دانستند، لقب‌شان خادم انقلاب بود ولی در حوادث روزگار سکوت کردند، افزود: با مشاهده کارنامه افراد برخی‌ها هم در این بین خود را صاحب و شریک نظام می‌دانند ولی از دردسر سازان نظام محسوب می‌شوند.   
وزیر سابق ورزش و جوانان با اعلام اینکه دشمنان ایران اسلامی در حاشیه ایران آتش‌های زیادی به راه انداختند، تصریح کرد: در ترکیه، عراق، افغانستان روسیه و دیگر کشورها شاهد آتش‌افکنی آمریکا و استکبار هستیم که در این زمان از دولت‌مردان دقت و بصیرت بیشتری انتظار می‌رود.
عباسی با بیان اینکه در عصر امروز که بسیار تاریخ‌ساز است افراد باید با مراقبت بیشتری گام بردارند، ادامه داد: هم‌اکنون دنیای کفر و نظام سلطه با 200 ساله خود دیدگاه‌های زیادی علیه ایران را به تئوری درآورد و ساز و برگ دنیا برای جنگ مدرن است.
وی با بیان اینکه جرم امام امت برهم زدن نظم جهانی استکبار بود و رهبری انقلاب هم این نظم را قبول ندارند، اضافه کرد: معظم‌له می‌فرمایند نظم ساخته شده استکبار را نمی‌پذیریم.
عباسی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس بیش از 36 کشور دنیا و کشورهای خود فروخته عربی وارد جنگ با ایران شدند، یادآور شد: ولی امروزه با توجه به انواع تهدیدات دشمن ایران امن‌ترین کشور منطقه است.
* بازرسی از مناطق مختلف ایران کاپیتولاسیون هسته‌ای است
عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به حرف نسنجیده یکی از دولتمردان در مورد عراق و بازتاب گسترده آن، اضافه کرد: در زمینه انرژی هسته‌ای هم دو جبهه مربوط به انقلاب طرفدار مذاکره هستند زیرا رهبری انقلاب با مذاکرات موافق است.
این مسئول با اعلام اینکه مذاکرات با کشورهایی که با ایران دشمنی دارند افتخار نیست و شأنیتی ندارد، تصریح کرد: مذاکره برای بیان حرف حساب ما و اجانب است که آنها حرف حساب‌شده‌ای ندارند چون صاحبان بمب‌ اتم و کلاهک هسته‌ای هستند.
عباسی با اعلام اینکه همه می‌دانند ایران به‌دنبال سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی نیست، افزود: با توجه به اینکه باید مذاکرات به سرانجام برسد ولی برخی افراد به صدا و سیمای کشور اعتراض دارند که چرا بدقولی‌های آمریکا در زمینه مذارکات را پخش می‌کنند.
وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی حمایت از تیم مذاکره‌کننده و خوش‌بین نبودن به نتیجه دادن مذاکرات، گفت: نباید مسئله توقف در زمینه برداشتن تحریم‌ها مطرح شود و مسئولان بازرسی از هر منطقه را بپذیرند که بازرسی از هر منطقه‌ای در ایران کاپیتولاسیون هسته‌ای است.
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 5
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *