۰
زیبا سازی شهر از اهداف مهم شهرداری؛

احداث میدان در ورودی شهر اسماعیل آباد

شهردار اسماعیل آباد گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن شهر اسماعیل آباد و نیاز به زیبا سازی و بالابردن سطح کیفی زندگی شهری برای شهروندان شهرداری اسماعیل آباد اقدامات متعددی در دست اجرا و سعی در انجام و اتمام هر چه سریعتر پروژه های در دست اقدام دارد.
احداث میدان در ورودی شهر اسماعیل آباد
به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی تفتان ما، الله بخش خاشی شهردار اسماعیل آباد با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات احداث میدان در ورودی شهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این میدان با هدف تسهیل در تردد وسایل نقلیه و زیبا سازی ورودی شهر اسماعیل آباد آغاز شده است.

وی بیان کرد: این میدان یک پروژه بسیار مهم است که در مبادی ورودی شهر قرار گرفته و نقش اساسی در  برقراری نظم ترافیکی و همچنین از نظر بصری نیز منظر خوبی ایجاد خواهد کرد.

خاشی هدف از اجرای این پروژه  را خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان خواند و افزود: شهرداری اسماعیل آباد با تعامل و همراهی شورای شهر و با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود برای توسعه، پیشرفت، ارائه خدمات، ایجاد رفاه برای شهروندان و کمک به بالابردن سطح کیفی زندگی شهری تلاش می کند.

شهردار اسماعیل آباد تصریح کرد: برای استمرار مناسب سازی معابر شهری، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و ارتقاء مبلمان شهری عملیات ساخت میدان خاتم الانبیا آغاز شده که نقش مهمی در زیبا سازی ورودی شهر و برقراری نظم ترافیکی خواهد داشت.
انتهای خبر/
دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب: 452621
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *