۰
شهردار خاش:

شهرداری خاش، ۲۰ هزار پوست دام قربانی جمع‌آوری کرد

شهردار خاش گفت: از روز گذشته تاکنون بالای ۵۰ تن زباله، پوست و فضولات دام و احشام از نقاط مختلف شهر خاش جمع‌آوری‌شده است.
شهرداری خاش، ۲۰ هزار پوست دام قربانی جمع‌آوری کرد
مهدی شهنوازی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: از شهروندان خاش تقاضا داریم از رهاسازی کیسه‌های زباله در سطح معابر اجتناب کنند، زیرا کودکان کار افغان و زباله گردها اقدام پاره‌کردن کیسه‌ها و ریخت‌وپاش 
زباله نموده و چهره و منظر شهری خاش زشت جلوه می‌دهد.

شهنوازی تصریح کرد: کارکنان واحد خدمات شهر، شهرداری خاش در عید سعید قربان حدود ۲۰ هزار پوست بز و گوسفند از دام‌های قربانی را از سطح شهر جمع‌آوری کردند.
 
 شهردار خاش عنوان کرد: بسیاری از شهروندان خاش دام‌های قربانی خود را در روستاهای هم‌جوار ذبح کرده و پوست و فضولات دام و احشام آنها در آن محدوده رهاسازی گردیده که با این اقدام زحمت همکاران ما دوچندان شده است.

 شهردار خاش گفت: با کمبود نیرو و ماشین‌آلات حوزه خدمات شهری و عمرانی فشارهای زیادی به همکاران ما وارد می‌گردد، زیرا در چند نوبت مشغول کار هستند، تا چهره شهر زیبا جلوه‌گر باشد.

 شهنوازی افزود: ساماندهی سایت دفع بهداشتی زباله شهرداری خاش نیز در دستور کار بوده و امیدواری با یک دستگاه بولدوزر اجاره‌ای بتوانیم در این قسمت عملکرد بهتری داشته باشیم.

 وی بیان کرد: شهرداری خاش با کمبود دستگاه‌های گریدر، بولدوزر، بیل مکانیکی و خودروهای حامل زباله و ماشین‌آلات عمرانی مواجه است.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 454120
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *