۲
دانش‌آموز نخبه خاشی مطرح کرد:

پشتکار و صبر، رمز اصلی موفقیت است

دانش‌آموز نخبه خاشی گفت: پشتکار، صبر، امید و همکاری با گروه از مهم‌ترین و مؤثرترین ویژگی در موفقیت گروه بوده است.
پشتکار و صبر، رمز اصلی موفقیت است
 امیرعلی باقری سرخ آباد دانش‌آموزنخبه و  کارآفرین پژوهش‌سرای دکتر حسابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما، بیان کرد: پژوهش‌های صورت‌گرفته در محورها و جشنواره‌های مختلفی انجام شده که در بین آنها موفقیت‌هایی همچون کسب تأییدیه اثر در چهارمین دوره جشنواره علمی‌پژوهشی طرح شهید کاظمی آشتیانی در محور تولید محصول زیست فناورانه با نگرش کارآفرینی را به دست آوردیم. 

 عضو پژوهش‌سرا دکتر حسابی عنوان کرد: همچنین دستیابی و کسب عنوان پژوهشگر حرفه‌ای کشور از مدیرکل دفتر آموزشی متوسطه نظری آقای نادر کرمی بهراوند و کسب تأییدیه علمی صورت‌گرفته است در حال حاضر نیز مشغول تحقیق و تولید یک صابون بومی با استفاده از گیاهان و روغن‌های بومی هستیم که در مرحله استانی حائز رتبه برتر و به مرحله کشوری راه پیدا کرده و این راه با توکل به خداوند متعال و تلاش و پشتکار ادامه خواهیم داد.

وی افزود: پشتکار، صبر، امید و همکاری با گروه از مهم‌ترین و مؤثرترین ویژگی در موفقیت گروه بوده است.

باقری سرخ آباد در پاسخ به سؤال خود را فردی موفق می‌دانید و تا چه حد؟ بیان کرد: بله، هر کس با داشتن تلاش مضاعف و پشتکار می‌تواند به فردی موفق در کار خود تبدیل شود.

این نخبه علمی تصریح کرد: هرچند که شانس می‌تواند فرصت‌هایی را ارائه دهد؛ اما موفقیت از نظر من با پشتکاری قوی، کسب مهارت‌های کاربردی، عزم راسخ و برنامه‌ریزی است.

باقری سرخ آباد اذعان کرد: مهم‌ترین دغدغه این مسیر کمبود حمایت و زمان برای انجام و ترقی‌دادن کار و فعالیت‌ها در هنگام مدارس است. عدم همراهی نهادهای مربوطه جهت صادرات و یا فروش و یا تأمین منابع مالی جهت تولید از مشکلات بازار کار است

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌هایی که در بین گروه ما وجود دارد، پشتکار و پیروی از برنامه بوده هست و در همین جهت تمام کارها بر روی نظم بوده و زمان معینی را به انجام کار اختصاص داده‌ایم. زمان فراغت از کار بیشتر در جست‌وجوی درباره موضوعات جدید و مفید برای پروژه خود هستیم که بتوانیم با گردآوری اطلاعات بیشتر کار خود را پیشرفت دهیم.

انتهای خبر/
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 454173
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *