۲
مدیر کارگاه سوزن‌دوزی سنتی دلکش:

رؤیاها محقق خواهند شد آن هنگام که در ذهن ما نقش می‌بندند

مدیر کارگاه سوزن‌دوزی سنتی دلکش گفت: با تلاش، پافشاری و انگیزه برای تحقق خواسته‌های خود بدون شک هیچ‌چیزی دور از انتظار نخواهد بود.
رؤیاها محقق خواهند شد آن هنگام که در ذهن ما نقش می‌بندند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، عطیه نور احمدی مدیر و مربی کارگاه سوزن‌دوزی سنتی دلکش در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از حدود ۵ سال پیش شروع به یادگیری هنر سوزن‌دوزی کردم و از همان زمان رؤیای راه‌اندازی کسب‌وکاری مرتبط با این هنر را در سر داشتم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵ نفر همکار دارم که با افتخار روزی خودم مربی و استاد آنها بودم و دائماً هم در حال آموزش‌دادن به افراد بیشتر باهدف ایجاد توانمندی این بانوان جهت همکاری هستم.

نوراحمدی با اشاره به داشتن شرایط کسب‌وکار اظهار کرد: ویژگی‌های زیادی برای راه‌اندازی کسب‌وکار لازم است
اما دررابطه‌با چنین صنایعی، پشتکار زیاد یا بهتراست بگویم سماجت لازمه اینکه ناامید نشی و همیشه در حال بهبود خود و شرایط باشید.

این کارآفرین جوان بیان کرد: کلاً اعتقاد زیادی به کلمهٔ شانس ندارم، و معتقد هستم این تصمیمات و عملکرد خود ما و اطرافیانمان هست که موقعیت‌ها و شرایط رو خلق می‌کند.

نوراحمدی عنوان کرد: موفقیت یک مسئلهٔ نسبی و من در حال حاضر عطیه‌ای که روزی از برداشتن قدم اول هراس داشت در طی‌کردن بخش کوچکی از مسیر پیشروی خودش موفق بوده، هرچند هنوز همراه درازی در پیش دارم.
وی مهم‌ترین دغدغهٔ خود و همکاران را این روزها تلاش برای ثبت شرکت مستقل کارگاه خود و تبدیل‌کردنش به نمانام و انجام روند اداری و... دانست.

این کارآفرین جوان تصریح کرد: همراه‌کردن و تشویق بانوان برای فعالیت و ایجاد خودباوری در افراد دغدغهٔ دائمی ما بوده مدرک‌گرایی و تفکر (داشتن کار رسمی) بزرگ‌ترین درگیری ماست.

نوراحمدی در پایان گفت: عمیقاً ایمان دارم در آیندهٔ نه‌چندان دور افراد زیادی اسم کارگاه ما را خواهند شنید و دختران سیستانی و بلوچستانی زیادی به ما ملحق خواهند شد.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 454190
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *