۱۱
رئیس هلال‌احمر خاش خبر داد:

توزیع ۳۶۰ بسته معیشتی بهداشتی بین نیازمندان شهرستان‌های خاش و تفتان

رئیس هلال‌احمر خاش و تفتان از توزیع ۳۶۰ بسته معیشتی خبر داد.
توزیع ۳۶۰ بسته معیشتی بهداشتی بین نیازمندان شهرستان‌های خاش و تفتان
جلال هاشم زهی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر همیشه به دنبال شناسایی خانواده‌های کمتر برخوردار است که با حفظ کرامت به آنان یاری رساند.

رئیس هلال‌احمر خاش تصریح کرد: تعداد ۳۶۰ بسته معیشتی و بهداشتی باارزش یک میلیارد و ۸۵۸ میلیون و ۹۶۰ هزارریالی و باهمت هلال‌احمر و کمک خیرین شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
 
 وی خاطرنشان کرد: محتویات هر یک از این بسته‌ها شامل چای، روغن، نی‌رشته، عدس، نخود، لوبیاقرمز، قند، سویا، رب، مایع ظرف‌شویی، صابون، مایع دستشویی و شامپو بود.
 
رئیس هلال‌احمر خاش و تفتان تصریح کرد: یکی از فعالیت‌هایی که در واحد داوطلبان هلال‌احمر استفاده از توان توانمندان برای نیاز نیازمندان است تمامی کمک‌های که از طریق خیرین و داوطلبین جمعیت جمع‌آوری می‌شود. 

این مقام مسئول افزود: در جهت حمایت از خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار توزیع می‌شوند در همین راستا از خیرین و داوطلبان استان تقاضا داریم ما را در این راه همراهی نمایند.
 
رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش درباره روش کمک‌های نقدی خاطرنشان کرد: هم‌وطنان و خیرین و حامیان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای این طرح از طریق شماره‌حساب ۲۱۹۹۷۱۵۳۷۴ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۰۰۳۱۴۶۰ نزد بانک ملت واریز نمایند.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب: 454225
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *