رئیس ستاد اجرایی انتخابات جمعیت هلال شهرستان خاش خبرداد:

برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر شهرستان خاش

19 مرداد 1403 ساعت 17:30

رئیس هلال احمر خاش گفت: در این انتخابات، ۵۹۸ نفر از واجدین شرایط در شهرستان‌های خاش و تفتان که نمایندگان خود را برای مجامع جمعیت هلال احمر انتخاب کردند.


جلال هاشمزهی، رئیس ستاد اجرایی انتخابات جمعیت هلال شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: برگزاری انتخابات با حضور گسترده اعضا نشان‌دهنده اعتماد و علاقه مردم به جمعیت هلال احمر و فعالیت‌های آن‌ها است، ما‌امیدواریم که با همکاری و همراهی نمایندگان منتخب، بتوانیم برنامه‌ها و پروژه‌های مؤثری را برای خدمت‌رسانی به مردم این منطقه به اجرا درآوریم.

وی افزود: انتخابات امسال با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرایی برگزار شد و تمامی مراحل به صورت شفاف و منظم انجام گرفت. این انتخابات نشان‌دهنده بلوغ و آگاهی اعضای جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های خاش و تفتان است و ما از تمام کسانی که در این مسیر همکاری کردند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

هاشمزهی عنوان کرد: منتخبان این دوره مسئولیت سنگینی بر دوش دارند و‌امیدواریم که با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود، بتوانند در پیشبرد اهداف بشردوستانه هلال احمر و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی در این شهرستان‌ها نقش مؤثری ایفا کنند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454231

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/454231/برگزاری-ششمین-دوره-انتخابات-مجامع-هلال-احمر-شهرستان-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir