فرماندار خاش:

۵۸ طرح گرامیداشت هفته دولت در خاش افتتاح می‌شود

2 شهريور 1403 ساعت 6:10

فرماندار خاش گفت: گرامیداشت هفته دولت امسال ۵۸ طرح در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.


 صاحب گل صالحی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، با گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از حضور ملت بزرگ ایران در ۲ مرحله از انتخابات تیرماه امسال و تشکیل دولت وفاق ملی با همکاری، دولت، مجلس و ارکان نظام اسلامی افزود: برای اجرای این طرح‌ها حدود یک هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار خاش بیان کرد: طرح‌های یادشده شامل ۲۰ طرح عمران شهری شهرداری خاش، پنج طرح هادی روستایی و مسکن، ۱۲ طرح آموزشی و ورزشی مدارس، ۲ وبگاه همراه اول و ایرانسل، سه طرح کشاورزی و دامی، سه طرح برق‌رسانی، هشت طرح تأمین آب آشامیدنی روستایی و عشایری و پنج طرح خدمات محرومین کمیته امداد امام خمینی خاش هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در این ایام چند طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود که مهم‌ترین آنها کلنگ‌زنی راه ارتباطی پلیس‌راه به چاه سالار و ایجاد میدان عرضه میوه و تره‌بار خاش هستند.

 وی افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، اجرای متنوع برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، انجام دیدارهای مردمی و قدردانی از مدیران و کارکنان نمونه ادارات و نهاد از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان خاش است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454265

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/454265/۵۸-طرح-گرامیداشت-هفته-دولت-خاش-افتتاح-می-شود

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir