پس از مدت‌ها انتظار؛

اتصال ریلی شهرستان تفتان به مرکز استان و خاش انجام شد

2 شهريور 1403 ساعت 7:00

فرماندار تفتان گفت: جهت رفاه حال مردم شریف شهرستان تفتان دو ایستگاه قطار میرآباد، دهپابید به مرکز استان و شهرستان خاش پس از وقفه‌ها به سرانجام. رسید.


علیرضا شهنواران در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: جلسات متعدد با حمید بهادری مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق دو ایستگاه میرآباد، دهپابید فعال گردید و از سامانه راه‌آهن و (حضوری) که وجود دارد مردم بلیت تهیه نمایند. 

 فرماندار تفتان اظهار کرد: مردم شریف شهرستان تفتان لایق بهترین‌ها هستند سعی در آن است که ایستگاه‌ها بیشتر گردد و خبر خوب این دو ایستگاه این است که قطار مسافربری خاش - زاهدان پس از راه‌اندازی و مستقیم به مقصد زاهدان بود الان مردم شهرستان تفتان می‌توانند به‌جای رفتن در جاده پر خطر این دو شهر، سوار قطار شوند و سفر امن‌تری را تجربه کنند؛ چرا که این مسیر از خطرناک‌ترین و پرتصادف‌ترین مسیر در کشور باتوجه‌به اعلام راهور بوده است. 

شهنوازان افزود: این قطار به‌صورت هر روزه صبح از خاش به سمت دهپابید و میرآباد زاهدان حرکت می‌کند و با طی مسیری حدود کمتر یک ساعت و نیم به مقصد می‌رسد. این قطار مجدداً همان روز به سمت خاش در حوزه شهرستان تفتان میرآباد و دهپابید توقف دارد. 

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: آن دسته از مردم که نتوانسته‌اند بلیت تهیه کنند هم می‌توانند مستقیم به ایستگاه رفته و سوار قطار مسافربری شوند. 

 وی گفت: اقتصاد شهری، روستایی و توسعه هر شهرستان نیازمند نگاه تخصصی مسئولان ارشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از خدمات ماندگار نظام تشکر کردند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454266

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/454266/اتصال-ریلی-شهرستان-تفتان-مرکز-استان-خاش-انجام

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir