هم‌زمان با چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس در خاش

3 مهر 1403 ساعت 12:00

هم‌زمان با چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس نمایشگاه عکس و کتاب به همت امور فرهنگی دانشکده صنعت و معدن وبا همکاری بسیج دانشجویی خاش در این دانشکده راه‌اندازی شد .


حسن صالح در حاشیه این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور اخلاص و رشادت‌های رزمندگان و نماد مقاومت، غیرت و اقتدار ملت غیور ایران است.

 رئیس دانشکده صنعت و معدن از ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع از میهن اسلامی به‌عنوان افتخار بزرگ و به‌یادماندنی کشور یادکرد و اذعان کرد: رزمندگان اسلام و شهدا و ایثارگران با سلاح ایمان و توکل به خدا برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و افتخارات زیادی آفریدند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی نسل جوان و دانشجویان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، حفظ این ارزش‌ها عنوان کرد و ادامه داد: معرفی کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت، خاطرات و وصیت‌نامه‌های شهدا، گرامیداشت حماسه‌سازی‌ها و حماسه‌آفرینان، از دفاع از میهن به‌منظور زنده نگه‌داشتن رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای دوران دفاع مقدس و نقش‌برآب کردن توطئه دشمنان و مستکبران از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه است.

رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش در پایان برگزاری ایستگاه صلواتی، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهید را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این دانشکده در هفته دفاع مقدس برشمرد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454340

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/454340/افتتاح-نمایشگاه-عکس-کتاب-دفاع-مقدس-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir