امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) :

پیشرفت و توسعه در گرو امنیت و آرامش

4 مهر 1403 ساعت 7:46

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان خاش گفت: سران طوایف و ریش‌سفیدان با کمک مردم باید نظم، امنیت و آرامش را برای هم استانی‌ها و تمامی طوایف که اسیر جهالت و کینه‌توزی‌های بی‌نتیجه هستند را برقرار کنند ناامنی چیزی جز عقب‌ماندگی اقتصادی حاصلی ندارد.


مولوی عبدالواحد یادگاری امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین عامل توسعه و پیشرفت یک جامعه است گفت: استان ما باتوجه‌به همسایگی با چند کشور و مرزی بودن همیشه در معرض تهاجم و تجاوز دشمنان نظام و انقلاب بوده و هست و دشمنان بارهاوبارها با اجرای برنامه‌ها و نقشه‌های شوم خود تلاش کرده‌اند امنیت و اقتدار مردم ما را بر هم زدند که به شکرانه شجاعت و ایثار نیروهای امنیتی کاری از پیش نبرده‌اند.

وی ادامه داد: پیشرفت در همهٔ زمینه‌ها مستلزم امنیت در جامعه است لذا مردم و معتمدین باید تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و ثبات در منطقه داشته باشند تا دیگر شاهد هیچ ناامنی در استان و شهرستان‌ها نباشیم.

مولوی یادگاری افزود: استان ما باتوجه‌به نزدیکی به مرز و ورود غیرمجاز افراد مختلف همیشه در معرض خطرات زیادی است که می‌طلبد مردم و مسئولین هوشیار باشند و دست دشمنان را برای برهم‌زدن امنیت در استان و کشور کوتاه کنند.

این عالم اهل‌سنت عنوان کرد: امنیت و آرامش استان مرهون زحمات مجاهدین نظم و امنیت که شبانه‌روز برای برقراری امنیت مردم در تلاش هستند است چرا که دشمنان نظام و انقلاب از هیچ فرصتی برای ضربه‌زدن به کشور و مردم دریغ نخواهند کرد.

امام‌جمعه مسجد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: مولوی شهید عبدالواحد ریگی همیشه منادی صلح و به برادری در شهرستان خاش بودند تا جایی که دشمنان نظام و انقلاب نیز تاب این همه تلاش برای ایجاد وحدت و اخوت را نداشته و در اقدامی بزدلانه مولوی عبدالواحد ریگی را به شهادت رساندند.

وی بیان کرد: شهادت پاداش سال‌ها تلاش مجاهدانه مولوی ریگی چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در عرصه‌های صلح و امنیت در استان بود که بی شک با شهادت این بزرگوار آرمان‌ها و ارزش‌هایی که شهید به دنبالشان بود پررنگ‌تر از قبل ادامه خواهند داشت.

مولوی یادگاری گفت: با نگاهی گذرا به کشورهای همسایه به‌راحتی درمی‌یابیم که امنیت تا حد برای زندگی لازم و حیاتی است دشمنان نظام و انقلاب هنگامی که در برابر اتحاد و قدرت یکپارچگی ملت در برابر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های خود را دیدند در پی دسیسه و توطئه برای فروپاشی این ریسمان محکم و ناگسستنی برآمدند بنابراین مردم دلاور و شهیدپرور استان و کشور باید هوشیارتر از گذشته عمل کنند و اجازه ندهند دشمنان به اهداف خود برسند.

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش در پایان خواستار وحدت بیش‌ازپیش مردم استان در حفظ و حراست از امنیت و آرامش جامعه کنونی شد و افزود: با هم‌فکری و اتحاد سازندهٔ شهر و استانی آباد و متحد شویم و اجازه ندهیم هیچ‌کس خللی در نظم و امنیت وارد کند چرا که هیچ‌کس بدون داشتن امنیت قادر به ادامه حیات و زندگی نخواهد بود.


کد مطلب: 454342

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/454342/پیشرفت-توسعه-گرو-امنیت-آرامش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir